środa, 29 maja 2013

Winna skrzynia

Cześć Kochani,
Sobotni ślub bliskiej nam osoby przyniósł mi i Igorowi nie lada wyzwanie. Niebanalny dodatek do prezentu zamiast kwiatów... Hmm właściwie to długo się nie zastanawiałam nad wyborem. Od dawna chodziła mi po głowie skrzynka na dobre wino, ozdobiona stosownym do okazji decoupage'owym wzorem. Pracy było sporo, jak na niedużą skrzyneczkę - malowanie, szlifowanie, wzór, transfer, lakierowanie. Robiliśmy to jednak z największą przyjemnością! Piszę robiliśmy, bo Igor dzielnie mi pomagał i wziął na siebie żmudne szlifowania.

Efekt możecie ocenić sami - na całe szczęście udało mi się zrobić maleńką sesję, przed wręczeniem prezentu. Muszę Wam jednak wyznać, że prezent ten okazał się strzałem w dziesiątkę! Państwo Młodzi byli zachwyceni pomysłem, a to dla mnie najważniejszy wyznacznik, bo to przecież było naszym celem nadrzędnym. Polecam wszystkim niezdecydowanym gościom ślubnym, właśnie taki pomysł na prezent - jest oryginalnie, ciekawie, estetycznie i można nawet wykazać się przed Państwem Młodym dobrym gustem jeśli chodzi o wybór wina ;) Kwiaty to już przeżytek!






Od jutra nadrabiam zaległości na Waszych blogach Kochane! Musicie mi wierzyć - kolokwia nie dają odsapnąć!
Uściski,
S.

10 komentarzy:

  1. Ależ fajny pomysł :)
    Bardzo mi się podoba! I już nawet widziałam na jakimś blogu coś podobnego jako podziękowania dla rodziców na weselu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie pierwszy raz natknęłam się na podobną skrzyneczkę, na blogu bardzo zdolnej dziewczyny zajmującej się decoupagem (Decu-Style). Tak mi się pomysł spodobał, że pomyślałam, że będzie świetnym rozwiązaniem i rzeczywiście się sprawdziło ;) Dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam, S.

      Usuń
  2. bardzo przyjemny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta skrzyneczka, na pewno się ucieszyli z prezentu:) Mój dziadek kiedyś dostał podobną i zawsze się nią chwalił, także fajny prezent:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Wykonanie powala na kolana - ten napis - skrzynka wyszła baaardzo profesjonalnie, piękna praca Sylwuś:)* Buziaki/Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne! Sama byłabym zachwycona takim prezentem ;) może ktoś z moich gości na taki pomysł wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł genialny a wykonanie jeszcze lepsze! ;) Gratuluje!
    Zapraszam Cię na moją stronę http://curiouscreativeness.blogspot.com/
    Trwa reaktywacja i miłe będzie wsparcie czytelników ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzyneczka przecudna, niedługo sama ślubuje i chyba piszczałabym z radości na taki prezent!

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane, serdeczne dzięki! Cieszę się, że skrzyneczka przypadła Wam do gustu i być może zainspirowała nieco:) Już od jutra wracam z nowymi, świeżutkimi postami, także zapraszam i cieplutko pozdrawiam! S.

      Usuń