wtorek, 25 czerwca 2013

Dwa w jednym

Cześć!
Nie odkryję Ameryki jeśli napiszę, że życie nie jest łatwe. Nie łatwo jest rezygnować z jednego pomysłu na rzecz drugiego. Nie łatwo jest czekać niecierpliwie na efekty. Nie łatwym jest także godzenie dwóch różnych, równocześnie realizowanych pomysłów. Już nie wspomnę o niesłychanej trudności zaawansowanych obliczeń matematycznych.
Łatwiej jest natomiast połączyć 2 pomysły w 1 (w tym przypadku dłuższy). Prosta synteza naszyjnika i bransoletki daje zatem kolio-bransę. Jeśli wciąż odczuwacie niedosyt połączeń, to bardzo proszę - kolio-bransa w kropki i paski.
Wężyk w roli naszyjnika, nie jest długi. 42cm to długość, która pozwoliła na bliską szyi mini kolię i podwójnie omotaną na nadgarstku bransoletkę.
Ależ ja lubię takie połączenia! A Wy?




TOHO Round 8/0 Metallic Hematite i Opaque Jet

Uściski!
S.

12 komentarzy:

  1. Piękna. Zawsze podobało mi się kiedy przy naszyjniku przy zapięciu jest jakiś wiszący kamień. Interesująco to wtedy wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mi też bardzo podoba się taki wiszący kamień, szczególnie jeśli ma się dekolt, na przykład w sukience, również na plecach. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. super jest :))
    uwielbiam takie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowa naszyjniko-bransa! :D Ja również jestem zwolenniczką takich połączeń. Możliwość różnorodnego noszenia przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Ja też lubię wszystko co ma różne zastosowania, a wyjeżdżając gdzieś wystarczy zabrać ze sobą tylko 1 rzecz i mamy bransoletkę na dzień i naszyjnik do wieczorowej kreacji :) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Super połączenie ... taka podwójna bransoletka wygląda pięknie :)
    I kolorki moje :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, tak myślałam, że jeśli zobaczysz tę bransę, na pewno spodobają Ci się kolorki:) Ja też uwielbiam szarości i czernie. Dziękuję bardzo za miłe słowa i ślę pozdrowienia! :)

      Usuń
  5. fajne i praktyczne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "fajne i praktyczne" więc kolejne 2 w jednym? :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Sylwia, Twoja głowa kryje tyle pomysłów, za każdym razem nas zaskakujesz:) Ten pomysł naszyjniko-bransoletki to rewelacja! Buziaki od nas:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochane i też przesyłam buziaki pozdrawiaki :*

      Usuń