sobota, 29 czerwca 2013

Dwustronny komplet

Cześć!
Zainspirowana gąsienicą z TEGO POSTA, która już opuściła moją "pracownię", stworzyłam dwustronny komplet o tym samym wzorze.
Można? Można! Zatem czemu nie :)
Kolczyki i zawieszka - wciąż odrobinę monochromatycznie, ale kolory wejdą szturmem na łamy bloga od przyszłego posta.



TOHO Round 11/0 Silver-Lined Lt Gray, Opaque White, Opaque Jet i Magatama 3mm Opaque-Frosted Jet

Jeszcze słówko!
Jako, że zainteresowanie jeszcze niedawno brzmiącym dla mnie tajemniczo BLOGLOVIN'EM, ewidentnie wzrosło, postanowiłam, a sklecę kilka słów i ja...
Początkowo sceptycyzm przezwyciążył moją poznawczą naturę, choć widziałam na wielu blogach ikonki "follow me on bloglovin", ponadto w sieci krąży już jakiś czas sporo info o likwidacji popularnych "Obserwatorów". Oznaczać ma to podobno, że wszystkie obserwowane przez nas blogi mają zniknąć z subskrypcji.

Jest 21 minut po północy, a ja postanowiłam chwilę temu jednak wdrożyć się w temat.
Zalogowałam się, wpisałam nazwę bloga mego i ukazał się, są tam więc chyba wszystkie blogi, które można follow'ować, like'ować, lubić czy kto tam jeszcze na co ma ochotę ;)
Okazało się to bardzo prostym i przejrzystym rozwiązaniem - wyszukiwarka blogów, które można dodawać do listy tych ulubionych i dzielić na kategorie.
Zapraszam Was więc serdecznie do śledzenia i polubienia SylviaMade za pomocą Bloglovin.

Na pasku bocznym znajdziecie ikonkę, która przekieruje Was na konto mojego bloga, tam wystarczy tylko kliknąć FOLLOW :)


Uściski!
S.

8 komentarzy:

  1. za zawieszkami osobiście nie przepadam ale w takim komplecie... no rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) ja też nie noszę zawieszek, no ale nie mogłam się oprzeć, żeby zrobić komplecik :)

      Usuń
  2. cudny komplet :) kolorki też fajne :) takie klasyczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam!:)

      Usuń