wtorek, 2 lipca 2013

Łąkowa

Hej!
Najwyższy czas na kolory! Zielony, chabrowy, niebieski - mieszankę tę nazywam wdzięcznie ŁĄKOWĄ. Letnia łąka na nadgarstku niczym panaceum na zły dzień, poprawi nastrój i wywoła uśmiech na buzi noszącej. Jest w niej zaklęta soczysto zielona, ogrzana słońcem trawa i błękit letniego nieba...
A mimo mej miłości do czerni i szarości, kolory te urzekły mnie na tyle, żeby obfotografować bransoletkę wzdłuż i wszerz. Przygotowałam więc dla Was sporą dawkę zdjęć i kombinacji, mam nadzieję, że urzekną i Was. Pierwszy raz zastosowałam koralikowe cieniowania, ale na pewno nie ostatni. Powstanie takich brans jeszcze kilka :)







TOHO Round 8/0 Opaque Sour Apple, Silver-Lined Cobalt, Opaque Pedwinkle

Bransoletkę tę zgłaszam również z wielką przyjemnością do wyzwania Kreatywnego Kufra, pt. Lato.


Letnie uściski!
S.

8 komentarzy:

  1. Piekna! Zycze szczescia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo wyszła ta bransa. Świetny pomysł z tym cieniowaniem. Sprawiło to, że bransoletka jest jeszcze bardziej ciekawsza i przyciągająca uwagę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka optymistyczna! Chciałabym taką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to lato u Ciebie ... szmaragdowe wody ... tak mi się skojarzyło ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorów i wykonanie oczywiście też ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny bardzo dziękuję! Jestem przeszczęsliwa z powodu Waszej miłej reakcji! Buziakii pozdrowienia dla wszystkich, S.

      Usuń