piątek, 12 lipca 2013

Bransoletki z podkładek pod śrubki + tutorial

Cześć!
Bransoletki mą miłością! Mogę nie nosić kolczyków, pierścionków, ale bez bransoletek na nadgarstku (choćby jednej) czuję się co najmniej dziwnie...  Jest to też pewnie głównym powodem tego, iż zalewam Was w większości ich zdjęciami :).
Kolejną mą miłością jest recykling. Ach, jakże miło jest nadać drugie życie, niepotrzebnym, bądź potrzebnym ale zupełnie do czegoś innego, przedmiotom. A jaka miła satysfakcja czeka mnie na handmade'owym fajrancie, gdy słyszę cichutki szept takiej "przeróbki", wyrażający wdzięczność za danie tej drugiej szansy.
Dawno nie słysząc tego cichego, wdzięcznego tonu, zatęskniłam za nim i wyjęłam z pudła PODKŁADKI POD ŚRUBKI.
Bynajmniej, nie chciałam skręcić biurka, szafy czy tapczana! Chciałam nowe bransoletki.
Zachciankę swą spełniłam. Jest srebrno-czarno, więc jak dla mnie chyba ulubiono. Co ja mówię?! Od dziś NA PEWNO moje ulubione.
A najśmieszniejsze jest zdziwienie znajomych, gdy dowiedzą się JAK TO JEST ZROBIONE? (na marginesie, oglądacie ten program?:) )


Podkładki małe, duże i mieszane.


A, zapomniałabym! Zrobiłam dla Was malutki TUTORIAL.

Potrzebujemy tylko:
 * garść metalowych podkładek pod śrubki,
* dość długi kawałek materiałowej wstążki,
* 2 końcówki zaciskowe do bransoletek,
* 2 ogniwka,
* karabińczyk.
Przedłużeniem naszej dłoni będą płaskie kombinerki.
Po punkcie 5, powtarzamy 3, 4 i 5, aż otrzymamy odpowiednią dla naszego nadgarstka długość.
Na koniec zaciskamy końcówki, montujemy ogniwka i karabińczyk i gotowe!

Enjoy!


Uściski,
S.

16 komentarzy:

  1. fajna i pomysłowa:))
    nie wpadłabym na to aby w taki sposób wykorzystac nakrętki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Bardzo oryginalna bransoletka, na pewno wzbudzi zainteresowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł no i wykonanie :) zawsze to coś innego i ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne i oryginalne bransoletki :) Brawo!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna jest! To lubie:) U mnie brak tylko takich czystych podkladek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, jak będziesz miała okazję być w jakimś markecie budowlanym, to tam dostaniesz je za grosze, bo są na wagę :) Pozdrowienia!

      Usuń
  6. Super pomysł i wykonanie, na ręce prezentują się jeszcze lepiej ;
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę fajne bransoletki! jak dla mnie tutorial średnio czytelny (przejście z 5 do 6 zdjęcia) ale i tak nie wiem czy pokusiłabym się na zrobienie takiej biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestię, już uzupełniłam tutorial o wyjaśniający opis ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. niesamowita! Bardzo pomysłowa :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super miałaś pomysł - i wykonanie też ! Fajnie, że dałaś tutka.pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem w szoku! Pomysł z górnej półki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, serdeczne dzięki! Dziękuję, że jesteście i zostawiacie po sobie ślady :) Pozdrawiam cieplutko wszystkie!

      Usuń
  11. Super tutorial i genialny efekt :D

    OdpowiedzUsuń