poniedziałek, 15 lipca 2013

Czarno-szary mix

Cześć!
Zmiksowałam koraliki czarne, szare, grafitowe, błyszczące i matowe. Zręczne ręce Igora, niczym śmigła miksera mieszały i nawlekały koraliki na kordonek. Wzięłam się szybko za szydełkowanie tego monochromatycznie kolorowego (bo bądź co bądź, z wieloma odcieniami) sznura. Wyszedł taki koralikowy koktajl. Bądźcie moimi gośćmi - chciałabym abyście się nim poczęstowali w tym poście. Może nie są to truskawki ani maliny, ale gwarantuję oryginalny smak!
Po skosztowaniu można wyczuć nutkę odwagi, kilka ziarenek klasyczności, szczyptę elegancji i kilka deko wariacji i fantazji.
Pikantny posmak nadały grafitowe kolce spike'i.
Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu...



TOHO Round 8/0 Opaque-Frosted Gray, Transparent-Frosted Lt Gray, Transparent Gray, Opaque Jet i Spike Beads Hematite 13x5mm

Uściski!
S.

10 komentarzy:

  1. Piekna mieszanka:) Lubie takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! To też moje ukochane kolory, czuję się w takich najswobodniej :)

      Usuń
  2. oj przypadło do gustu.. i to bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwunia Twoje szydełkowo-koralikowe twory zachwycają mnie od samego początku, widzę, że w tej dziedzinie stałaś się już mistrzem. Piękności :))) Zdolniacha moja:D Całuję. Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada, do mistrzostwa to mi jeszcze hohoho i jeszcze dalej :) i pięknie Ci dziękuję Kochana moja za miłe słowa! Uściski! :)

      Usuń