niedziela, 28 lipca 2013

Diamonds (and wolves) are a Girl's best friends

Cześć!
Kolejny pierwszy raz za mną, a teraz przed Wami. Pierwszy raz robiłam kolczyki z własną grafiką, ze szklanym kaboszonem. Bardzo podobały mi się od dawna takie spersonalizowane maleństwa do uszu.
W dodatku - już trochę mnie znacie... Wilki wciąż mi towarzyszą, a od dziś noszę je nawet na uszach. Do pierwszych dwóch par wybrałam więc dość przewidywalne, jak dla mnie grafiki. Czarno-białe wilki i diamenty (które spodobały mi się na tyle, że na pewno zmaluję je też na jakiejś gładkiej koszulce).




A jeśli macie ochotę, mogę przygotować w najbliższym czasie mały tutorial na zrobienie takich wkrętek?

Korzystajcie ze słoneczka, ja już brązowa, ale wciąż korzystam ile mogę! :)
Uściski,
S.

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam te kaboszonowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wilki super sa diamenty do mnie nie przemawiają ale coż ja mam taki jakiś wypaczony mój gust ale ogólnie super kolczyki i pomysł na nie i bardzo ale to bardzo mnie korci żeby sobie podobne maleństwa sprawic bo uwielbiam małe kolczyki nosić ;) a może mi podpowiedzić gdzie bym w necie doatała takie bazy do kolczyków bo nigdzie sie z taki bazami do kolczyków wkrętek nie spotkałam?/? z góry dziekuje za jakąkolwiek podpowiedz pozdrawim cieplutko w te upalne niedzielne popołudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ja kupowałam w sklepie beads.pl a (dokładniej, znajdziesz je tutaj: http://www.beads.pl/polfabrykaty/bigle). Również pozdrawiam i życzę duuużo letniego relaksu :)

      Usuń
    2. ja kupuję też na passionroom.pl, jest tam niezły wybór tych baz i od razu szkiełka ;)

      a kolczyki świetne, grafiki są proste, a bardzo efektowne!

      Usuń
  3. Mnie tez urzekly te z wilkami:))) Pieknosci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ! :>
    Czekam na tutorial
    +obserwuje bloga c:

    Pozdrawiam Klaudia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne:) Ja z checia zobacze tutorial:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już wspominałam wilki to nie mój motyw, ale mimo tego stwierdzam, że wyglądają genialnie i chętnie zobaczę tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Diamenty - pomysłowo, wilki - ładnie. Świetne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na indywidualną biżuterię, czekam na tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, tutorial już niedługo, tylko zakupię niezbędne elementy i działam. Dziękuję za przemiłe komentarze! :)

      Usuń