środa, 17 lipca 2013

Wysyp kolczyków i bransoletek

Hejo!
Sezon na grzyby rozpoczęty. Już niedługo w lasach (i przy drogach) spotkamy wysyp tych leśnych skarbów.
U mnie za to dzisiaj inny wysyp. Taki, dla którego zobaczenia nie musicie wcale wychodzić z domu, schylać się, czy wytężać swego wzroku by znaleźć coś wśród leśnej trawy. Ba, nie musicie nawet wysuwać nosa znad ekranu komputera! Bo oto bransoletkowo-kolczykowy wysyp SylviaMade'owy:)
Ale jeszcze słówko wyjaśnienia...
Pochwalę się Wam Moi Drodzy, że moje biżutki można było kupić w ubiegły weekend na Castle Party w Bolkowie. Nie byłam tam osobiście, natomiast dzięki uprzejmości pewnych 2 przemiłych Pań, mogłam mieć swój bardzo skromny wkład w zapewnienie zaplecza handlowego imprezy.
Zarówno dzisiejsze prace jak i bransoletki z poprzednich dwóch postów, to część mojej oferty na Zamkową imprezę. Na szczęście zdążyłam je zakląć w ujęciach aparatu, jeszcze przed ich wejściem w gotycki świat.

1) Czarny łańcuch + neonowo żółta materiałowa wstążka.

2) Czarne, szklane, szlifowane koraliki + koraliki kolce. Wygodnie bo na gumce.

3) Znane już Wam moje makramki + ćwieki.

4) Drapieżne kolczyki w czerniach i srebrzystościach.

Dziękuję, że jesteście, komentujecie i darzycie mnie swymi dobrymi słowami :)

Uściski gorące jak letnie słońce!
S.

17 komentarzy:

  1. Jakie rewelacyjne! a w numerze 2 to się zakochałam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) to też chyba moje ulubione z tego posta :)

      Usuń
    2. zdecydowanie moje też :)

      Usuń
  2. wszystkie ładne ale jakoś najmniej podobają mi się kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś dobrego:) kolczyki i wszystko co pokazałam w tym poście, tworzone były z myślą o dosyć ostrym, gotyckim charakterze imprezy. Dobrze, że zróżnicowałam post, mieszając bransy z kolczykami:)

      Usuń
  3. Jak dla mnie wymiatają makramki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam do nich sentyment :) nawiasem mówiąc wszystkie się sprzedały :)

      Usuń
  4. Wszystko swietne:)
    A skad masz czarny lancuch ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny łańcuch mój Chłopak miał dopięty do jakichś starych spodni:) w końcu się przydał!:)

      Usuń
  5. Sylwuś gratuluję :* Uwielbiam Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* a ja uwielbiam Twój styl Kochana! Uzupełniamy się:P

      Usuń
  6. Świetne - pomysł z pazurem ! pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Neonowa bransoletka świetna :) pozostałe zresztą też bombowe :) nie mówiąc już o kolczykach, bardzo oryginalne i pomysłowe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooo kochana, szalejesz!! Drrapieżna kolekcja ;) a makramki górą!

    OdpowiedzUsuń