czwartek, 22 sierpnia 2013

Klasyka, to jednak klasyka

Cześć!
Ktoś mógłby zapytać dlaczego, wśród wychodzącej spod moich rąk i prezentowanej na blogu biżuterii, większość jest w ciemnym kolorze? Dlaczego w biżuteryjnej palecie barw SylviaMade'owych przeważają czernie, szarości i grafity? => A bo bardzo lubię te odcienie.
A dlaczego tak bardzo przypodobałam sobie właśnie te smutne i mało energetyczne odcienie? => A jest wiele różnorakich powodów...
Po pierwsze, zupełnie nie zaskakujące - pasują do wszystkiego. No może do PRAWIE wszystkiego, ale śmiało można rzec, że są dosyć uniwersalne.
Po drugie pasują zarówno na dzień jak i na wieczór, a ja nie zawsze mam czas i ochotę, żeby wychodząc gdzieś na wieczorny spacer, imprezę, czy spotkanie, obok zmiany ubrania (no co również nie zawsze jest czas), zmieniać całą biżuterię na kolory przypisane do tych "bardziej wieczorowych".
Po trzecie to są właśnie moje kolory. Na pewno wiecie o czym mówię. To jest taki odcień, w którym czuję się najlepiej, najswobodniej i najwygodniej. Klasyka, to jednak klasyka. I nie znaczy to wcale, że jestem smutna, nudna, stara, czy niemodna. ;)

Dobra, dobra, teraz chwila prawdy...
Ten przydługawy wstęp miał być właściwie swojego rodzaju wytłumaczeniem - moim przed Wami - na kolejne monochromatyczne tworki na blogu. Tym bardziej, że to nie tylko jedna, drobna bransoleta, a skromniutki komplet z kolczykami, właśnie w moich ulubionych kolorach. I nie są to letnie odcienie, a całoroczne. O!


Bransoletka: TOHO Round 8/0 Opaque Jet, Metallic Hematite, Opaque Gray. Kolczyki (ścieg brick stitch): TOHO Cube 1,5mm Opaque Jet i Metallic Hematite










Czy są tu jeszcze jacyś miłośnicy czerni i szarości w biżuterii i dodatkach?!

Uściski,
S.

17 komentarzy:

  1. bardzo fajny komplecik:) ja lubiłam w czerni dopóki byłam blondynką:) teraz przy ciemnych włosach wolę kolor lub jasne bo czerń jest prawie niewidoczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :>
    Też uwielbiam takie kolory ! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM - takie właśnie kolory !!
    Super komplecik :)
    Miłego dnia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, wiem właśnie, że jesteśmy razem "w jednym klubie" szaro-czarnym :) I zdradzę, że miałam cichą nadzieję, że Ci się spodoba :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Klasyka nie musi oznaczać nudy, mi tak komplecik się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tłumaczenie całkowicie niepotrzebne, komplet sam się broni bo jest piękny i to wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, wytłumaczenie przygotowałam, tak na wszelki... :)

      Usuń
  6. Pięknie i faktycznie bardzo klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak się wpatrzałam w kolczyki, to miałam wrażenie, że się ruszają ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rzeczywiście coś w tym jest! :) Całkowicie niezamierzony efekt, choć chciałabym znać się tak dobrze na grafice komputerowej :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Wcale Ci się nie dziwię, że darzysz sympatią ciemne barwy, bo one są piękne i wcale nie trzeba tego tłumaczyć, czyż wieczorne niebo nie zachwyca, albo gwiazdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, uwielbiam się w nie wpatrywać! :) Piękno w czystej postaci. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Tak!!! Dołączamy do zachwytów nad komplecikiem :) A szarości i czerń to też nasze, ulubione barwy. Trzymaj się cieplutko Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez bardzo lubie te odcienie;) Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo tak, te kolory są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń