wtorek, 6 sierpnia 2013

Letnie obrazy...

Cześć!
Nie pomijajmy proszę jeszcze tematu wakacji, w końcu trwają w najlepsze...
Gdy zapytacie mnie o pierwsze skojarzenie z wakacjami, czy urlopem, bez zastanowienia odpowiem WODA. Jeśli jedziemy gdzieś na wakacje, to zawsze wybieramy morze lub jezioro, ze zdecydowaną większością pamiętliwych pobytów nad jeziorem. Aby tradycji stało się zadość, tak będzie i w tym roku, choć moja cierpliwość ma jeszcze szansę do wykazania się swymi możliwościami, bo jeszcze troszkę trzeba na nie poczekać.
A takie upalne dni, kiedy powinnam właśnie wylegiwać się na pomoście, na zmianę ze spektakularnymi skokami do jeziora uświadamiają mi, że o wiele trudniej jest wyrazić klimat jakiegoś miejsca pewną rzeczą, niż słowami. Chciałam sobie i Wam zafundować małą, odświeżającą dawkę letniego krajobrazu. Przekornie jednak spróbuję tego dokonać. W dwóch bliźniaczych bransoletkach starałam się zakląć chłodną, przynoszącą ulgę w upale wodę, delikatnie spiętrzone fale, wiatr wiejący od jeziora, słońce, żaglówki...
Czy mi się to udało? Nie wiem. Oceńcie proszę sami i zdradźcie swoje samopoczucie.



TOHO Round 8/0 Opaque-Frosted Navy Blue, Opaque Pepper Red i 6/0 Opaque White



TOHO Round 8/0 Opaque-Frosted Navy Blue, Opaque-Frosted Turquoise i 6/0 Opaque White

Uściski,
S.

13 komentarzy:

  1. Cudowne sa, a jak pieknie je ujelas :) ja jednak jestem ogromna fanka tej turkusowej :) Buziaki :) Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. czadowe bransoletki :) turkusiki górą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne sa! Ta druga najbardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Turkusowa! przezroczysto-turkusowe wody oceanu i śnieznobiały piasek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje kolory :D

    Wyszły super!


    http://qrkoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne obie !!
    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, piękne dzięki! Widzę, że turkusowa święci triumfy tym razem :) Uściski dla wszystkich :*

      Usuń