sobota, 17 sierpnia 2013

Letnie trio

Hi!
Lato powoli mija, widać to i czuć. Ciepłe, lub na zmianę gorące słońce nie daje póki co za wygraną, przynajmniej nie u mnie, ale są takie dni, że na własnej skórze da się już wyczuć jego słabnące powoli siły. Niepokojącym objawem są też żniwa i wielkie rolki siana na polach, co wyraźnie widzę jeżdżąc ostatnio nieco częściej na trasie Wrocław - Jelenia. Nie przeszkadza mi to, bo to jednak wciąż lato, a za tydzień jedziemy nad jezioro (Jupi!).
Zaklinam więc oficjalnie i przy świadkach tą nadchodzącą niedługo jesień - świeżą, letnią, delikatną i trójbarwną bransoletką, z żeglarskim zacięciem. Lato trwaj!



TOHO Round 11/0 Opaque-frosted Jet, Opaque White i złote, szklane koraliki bez nazwy o wielkości 8/0.
Gorące uściski,
S.

18 komentarzy:

  1. Jest genialna :) z całą świadomością stwierdzam, iż jest to najładniejsza bransoletka wykonana tą metodą jaką do tej pory widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, jakże mi jest miło! Serdecznie dziękuję, a serce mi rośnie! Pozdrawiam ciepło, S.

      Usuń
  2. Piękna bransoletka, nad jeziorem zrobi furorę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie od lat niepokojącą oznaką jesieni jest czerwona jarzębina...
    Piękna bransoletka!
    Dobrej pogody i wspaniałego pobytu nad jeziorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście! zapomniałam o jarzębinie... :) dziękuję i Tobie Oxi też życzę udanych ostatnich dni lata!

      Usuń
  4. Świetna, uwielbiam spiralki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie LATO TRWAJ! Piękna bransoletka - uwielbiam Twoje koralikowe sploty :))) Buziaki Sylwuś i baw się dobrze nad jeziorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno będziemy dobrze się bawić bo w planach jest duuużo jazdy na rowerze i łowienia ryb :) buziaki :*

      Usuń
  6. Bardzo udana bransoletka, letni akcent świetny! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i witam na moim blogu :) Również pozdrawiam, S.

      Usuń
  7. Piękna bransoletka! Ja też nie chcę by lato się już kończyło. Pociesza mnie to, że wrzesień jeszcze wolny. Co nie zmienia faktu, że czas strasznie szybko mi mija...

    Pozdrawiam, Piwi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jak to dobrze być studentem - wolny wrzesień... :) Cieszę się, że bransoletka Ci się spodobała. Pozdrowienia!

      Usuń
  8. z tym złotem wyszło na bogato ;) podoba mi się to całe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super, kolory takie dopasowane, świetna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Morskie opowieści... bransoletka jest cudowna... bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń