sobota, 3 sierpnia 2013

Na regatach...

Cześć!
Uff ależ gorąco, mamy w tym roku prawdziwe słoneczne i upalne lato! Osobiście zamówiłam taką właśnie pogodę na koniec sierpnia, ponieważ będę się urlopować, więc trzymajcie kciuki, by dopisała - już niedługo ;)

A tytuł posta może nieco tajemniczy, ale wiąże się z dwoma tematami.
Po pierwsze prezentuję dziś marynarską bransoletkę z kotwicą, idealną na rejs pokaźnym żaglowcem, czy też na zwykły spacer po nadmorskiej plaży...
Po drugie natomiast bransoletkę tę i wiele innych kupić można od czwartku w Szczecinie na Finale Regat Wielkich Żaglowców, o którym pewnie słyszeliście z radia lub telewizji. Niestety mnie tam nie ma, ale SylviaMade'owe bransolety doświadczą widoku wielkich żaglowców na "własne oczy", a raczej na własne koraliki ;)
Lubicie letnie, marynarskie motywy?

Nasz polski żaglowiec - "Fryderyk Chopin"



TOHO Round 11/0 Opaque Navy Blue, Opaque-Frosted Cherry, Opaque White

Pozdrawiam,
S.

15 komentarzy:

  1. Motyw marynarski jest idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooohh mój ulubiony motyw.....kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo moje drugie miasto - Szczecin :) bransoletka idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarskie motywy wyglądają ładnie - ale nie na mnie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka super :) A żagle i te morskie klimaty bardzo lubię! Kiedyś nawet pływałam, ale czas zrobił swoje .
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny piękne dzięki! Będzie jeszcze duuużo marynarsko-letnich bransoletek w najbliższym czasie, więc zapraszam gorąco :) pozdrawiam Wszystkie, S.

      Usuń
  6. cudowna, fantastyczna! :) ja również jestem fanką stylu "marine" :) piękna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się spodobała :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Cudeńko, aż czuję morską bryzę lub hm.. pieczoną rybkę z frytkami;))))bo ja raczej jestem szczurem lądowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szczur lądowy, ale pływać uwielbiam :) A na tą rybkę narobiłaś mi ochoty, że hej! :) Pozdrawiam ciepło i dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  8. Super kolorki, świetne wykonanie. A ta dyndałka na kotwicy to przysłowiowa wisienka na torcie, uwielbiam takie szczególiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oxi, pięknie dziękuję! Też właśnie odczuwałam brak jakiegoś szczególiku po wypleceniu tych brans i wpadłam na pomysł "dyndadełek" - jak je pięknie nazwałaś :) Pozdrawiam!

      Usuń