czwartek, 1 sierpnia 2013

Ptasie radio

Cześć!
"Halo! halo!
Tutaj ptasie radio w brzozowym gaju,
Nadajemy audycję z ptasiego kraju.
Proszę, niech każdy nastawi aparat,
Bo sfrunęły się ptaszki
dla odbycia narad (...)"
Pamiętacie z podstawówki? :)
Julian Tuwim przelał na papier ptasie rozmowy, kłótnie i przekrzykiwanki. By przy okazji oddać hołd poecie, ja przelałam fragment ptasiej audycji na butelkę. A raczej przedecoupage'owałam. Ptasi wzór zauroczył mnie na tyle, że nie mogłam przejść obojętnie obok tej serwetki i jej nie kupić. A pomalowana na biało butelka okazała się idealnym tłem na realizację mej ptasiej wizji.
Butla jest teraz wazonem, ale nie moim... Powstała specjalnie na prezent do nowego mieszkanka znajomych. Mam tylko nadzieję, że ptaszki nie będą zakłócać ciszy nocnej i dadzą się porządnie wyspać nowym właścicielom ;)





Uściski,
S.

9 komentarzy:

  1. Sylwus, to jeden z moich ulubionych wierszy Tuwima, nawet zdarzylo mi sie go recytowac na konkursie recytatorskim, hehehe... I jakiz zbieg okolicznosci - mam przed soba identyczna serwetke. Butelka wyszla Ci oblednie - ja bylabym zachwycona :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adula dziękuję! A to niespodzianka, że recytowałaś ten wierszyk - moim zdaniem jest obłędnie trudny do recytacji, także podziwiam Cię zdolna Bestio! :) Ja też chadzałam na konkursy recytatorskie i miałam w repertuarze "Stefka Burczymuchę". To były czasy! :) Buziaki :*

      Usuń
  2. Pamietam ten wiersz;) Butelka sliczna:) Znajomi na pewno sie uciesza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam wiersz :) piękna butelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna - delikatna, a zarazem wyrazista:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiersze Juliana Tuwima i od dzisiaj lubuję się również w tej buteleczce/wazoniku, który swoją drogą jest przeuroczy i na pewno bardzo dobrze zadomowi się w nowym mieszkanku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiersza nie kojarzę, ale wazon śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, widzę, że zdecydowana większość fanek Tuwima! A jeśli nie, to nic nie szkodzi ;) Dziękuję za miłe słowa i pięknie pozdrawiam!

      Usuń