środa, 14 sierpnia 2013

Romby dwa

Cześć!
Dziś proponuję Wam trochę geometrii. Ale spokojnie, humanistyczne głowy nie muszą się martwić, bo będzie to krótki wykład na poziomie zupełnie podstawowym. Przerobimy romby.
Czworokąt, o bokach równej długości, dwie przekątne, bla, bla bla... Z matmy zawsze miałam same piątki, ale czy jest sens wracać do tego w przeddzień długiego weekendu? Chyba nie, zatem pozostańmy po prostu przy rombowym kształcie.
Nie będą to żadne mecyje, a zwykłe kolczyki. Chociaż, czy rzeczywiście takie zwykłe? Dla mnie chyba jednak nie do końca, bo robione (szyte) po raz pierwszy, w dodatku ściegiem Brick Stitch.
Strasznie przypadły mi do gustu, lubię dłuższe kolczyki w takim właśnie kształcie, bo ładnie wydłużają twarz. W dodatku koraliki CUBE, są bardzo przyjazne i grzecznie wskakują na swoje miejsca (nie to co zbuntowanie, okrągłe TOHO ROUND, na których też próbowałam).
Dziś prezentuję pierwszą parę, mieniącą się jak ważka, z odrobiną grafitu dla smaczku. A w kolejce do publikacji już stoją i przepychają się kolejne romby w innych odcieniach oraz różnokolorowe, koralikowe bransoletki. I któreż z nich wybrać? Ach, ciężkie jest życie handmaker'ki... Doradźcie, na co macie ochotę w kolejnym poście! :)



TOHO Cube 1,5mm Metallic Hematite i Metallic Nebula
Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za komentarze. Witam też nowych obserwatorów. Rozgośćcie się i czujcie jak u siebie!
S.

18 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki wyplotłaś. Ja też mam podobne i b.je lubię ;-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też są jednymi z moich ulubionych! Dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. super,pewnie pieknie sie blyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczą się różnokolorowo :) Dziękuję :)

      Usuń
  3. Świetne, a dzięki temu kolorowy - bardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za długimi kolczykami, ale te wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oxi :) no właśnie te kolorki mnie też urzekły!

      Usuń
  6. Piękne kolczyki! :D Bardzo podoba mi się taka kolorystyka i przede wszystkim forma. Istne cudo! ;)

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) będzie takich jeszcze co najmniej kilka par, więc zapraszam ponownie! Pozdrawiam ciepło, S.

      Usuń
  7. Mnie takie pasują ;)
    Pokazuj wszystko co zrobiłaś, bo takie patrzenie jest bardzo fajne. Na ładne rzeczy każdy lubi paczeć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bombowe, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń