niedziela, 15 września 2013

Ile rombów w rombie?

Cześć!
Dzisiejszy Wrocław to miasto skąpane w mżawce, opatulone chmurami, owiane wiatrem i ogarnięte szarością...
W tak niesprzyjających okolicznościach przyrody, nie łatwo jest zachować pozytywną energię, zatrzymać na ustach szeroki uśmiech, czy zrobić coś pożytecznego.
Ale nic tam, trzeba sobie jakoś radzić! Polecam zajęcie się sprzątaniem, praniem, gotowaniem i innymi godnymi Perfekcyjnej Pani Domu zajęciami. Żeby jednak nie przesadzić z tą całą perfekcyjnością, zostawiam naczynia do pozmywania na później i piszę posta.
Aby ujarzmić odrobinę tę nieprzyjemną aurę za oknem, warto też ruszyć trochę głową. Czemu więc nie poświęcić kilku sekund na małą matematyczną łamigłówkę? Macie coś ciekawszego do roboty? Jeśli nie to zapraszam!
Ile jest rombów w rombie? A ile w kolczyku? A ile w dwóch?



TOHO Cube 1,5mm Metallic Nebula, Opaque Jet, Metallic Hematite, Silver-Lined Gray

Ja, w jednym kolczyku naliczyłam 8 :).
Na marginesie, uwielbiam te kolczyki! To jeden z moich nowych projektów, z wykorzystaniem prostopadłościennych (i znowu trochę matmy) koralików, splecione oczywiście brick stichem. Są długie - prawie 9cm, no i ten ważkowy kolor... chyba mój ulubiony.
Jestem ciekawa Waszej opinii!

A tak przyjemnie sobie spędzałam niedzielne, deszczowe popołudnie, po sprzątaniu...


Uściski,
S.

13 komentarzy:

  1. Są świetne. Nie wiem jakim cudem naliczyłam 9 rombów w jednym kolczyku >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do rombów, to są różne sposoby liczenia... :) ja też teraz naliczyłam ich więcej :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Po prostu wow! Liczyć nie będziemy, dobrze? Matma nie jest za bardzo naszą domeną... Ikea♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A liczyć nie trzeba nie ma problemu, to nie jest materiał na zaliczenie :D Też uwielbiam Ikeę! <3

      Usuń
  3. Ja widze 10 w jednym^^ Piekne sa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę i kolejna liczba do kompletu :) wychodzi na to, że liczyć można na różne sposoby ;)
      Cieszę się, że kolczyki się spodobały i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. na prawdę są ładne ;) jak dla mnie pewnie byłyby trochę za długie, ale zależy co kto lubi nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszą super wygląda na uchu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne kolczyki, piękne kolory! Jakie romby?mnie nie wiem czemu przypominają skórę węża.

    OdpowiedzUsuń