czwartek, 26 września 2013

Melancholijne trójkąty

Choć dzień dziś pechowy i nie za dobry, a jesienna melancholia przylgnęła dziś do mnie mocno i uparcie nie chce się odczepić, piszę - bo lubię pisać, lubię Was, lubię moją biżuterię, którą mam to szczęście, Wam pokazywać.
Nie odkryję nowych lądów, gdy zdradzę, że świetnym sposobem na podpompowanie endorfin jest dobra muza, czekolada, trochę ruchu, czy dobre jedzenie, ale tak po prostu jest. Choć czasem nie chce się nawet "pompować" i lepiej przetrwać do dnia następnego, który niezaprzeczalnie będzie lepszy. Nie jestem jednak hedonistką, o nie! Nie zależy mi na rozkoszach, przyjemnościach i "dobrych dniach" ponad wszystko. Potrafię jednak zorganizować sobie niewielkie przyjemności, które zdarza się, że cieszą w późniejszym okresie ich funkcjonowania i kogoś innego.
A chodzi mi tu o nic innego jak o dłubanie - nie w nosie, a w koralikach. Koralikowanie, szycie, plecenie, szydełkowanie, wbrew pozorom (tu informacja dla nie dłubiących), może dawać namiastkę radości i przyjemności. A efekt końcowy potrafi czasem zaskoczyć i wstrzyknąć w żyły nieco uśmiechu z domieszką zadowolenia i dumy.
Weźmy na to takie niepozorne trójkąciki. A trzeba przecież dobrać kolory, rozrysować wzory, wypleść, pomierzyć wzrokiem wzdłuż i wszerz czy wszystko gra i na koniec cieszyć się z własnej kreatywności i pomysłu, który szczęśliwie udało się doprowadzić do końca. Ale to nie koniec dobroczynnej mocy trójkątnych kolczyków, chodzą głosy, że mogą dać dawkę dobrej energii i humoru nowej właścicielce. A te właśnie takowej szukają.




TOHO Cube 1,5mm Opaque White, Metallic Hematite, Silver-Lined Lt Gray, Opaque White

Ogrzewające uściski,
S.

14 komentarzy:

  1. Jakie fajne, niby proste i szare, a maja w sobie coś niezwykłego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, proste, idealne na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trójkąciki są piękne!
    Czy mogłabyś wprowadzić jakiś podstawowy tutek co, jak i czym robić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :) co do tutoriala, nie wiem czy jestem w tym dobra, ale postaram się opublikować w tym miesiącu posta odnośnie przydatnych wskazówek do zrobienia takich kolczyków:) Dziękuję za sugestię Kobietko blogująca i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękne ! Chyba też sobie takie zrobię - pasują do każdej stylizacji.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w taki razie z niecierpliwością na Twoją wersję trójkącików Edytko! Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Sylwunia, coraz to piękniejszą biżu Nam tu pokazujesz. Żebym to ja miała tyle cierpliwości do tej drobnicy co kiedyś i tak jak Ty. :) Te kolczyki są obłędne... do tego ta kolorystyka - taka w moim stylu. :D

    Pozdrawiam Cię serdecznie, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nawet nie wiesz jak mi miło! :) Dziękuję! A tak na marginesie dołożyłaś przecież swoją słuszną cegiełkę do mojego zainteresowania koraliczkami i szydełkiem! Twoje prace w tej technice oglądałam i podziwiałam jako jedne z pierwszych (i dalej podziwiam) :) Pozdrawiam cieplutko, S.

      Usuń