czwartek, 12 września 2013

Ozłocenie

Hej!
Jak Wasze samopoczucie pod koniec tygodnia? Ja doznałam ostatnio ozłocenia (drogą dedukcji - jeśli można doświadczyć oświecenia wpadając na jakiś genialny pomysł, to ja wpadając na pomysł stworzenia złocistej bransy doznałam ozłocenia. A co!).
Zatem ozłociło mnie. Czego skutkiem jest poniższa mieniąca się ciepłymi promieniami popołudniowego słońca bransoletka. Mmm... ciepło się robi od samego patrzenia.
Poniższy wężyk nie jest jednak tak bardzo oczywisty. Jest w nim zaklęta malutka, ale to maleńka tajemnica. Nie zależy mi jednak na utrzymaniu jej tajności, więc powiem. Co wprawniejsze oko, z pewnością dostrzeże różnice kolorów w jasnych koralikach. Bo to taka bransa na trzy odcienie. W dodatku bardzo smakowite, bo w nazwach noszą 'peach' (brzoskwinia) i 'custard' (krem).
A Wam smakuje?




TOHO Round 11/0 Ceylon Peach Cobler, Ceylon Custard i Silver-Lined Topaz. Zapięcie typu toggle.
Jestem też strasznie ciekawa jak Wam się podoba nowy baner? Są w nim ukryte nowości, które niebawem pokażę Wam z bliska, dbając o wszystkie szczegóły.

Do następnego!
Uściski,
S.

16 komentarzy:

  1. Baner jest super:) Ale bransoletka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baner bardzo profesjonalny i przejrzysty, a bransoletka po prostu pyszna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm, pysznie jest słyszeć takie słowa :) Dziękuję!

      Usuń
  3. Śliczna!!! :) Bardzo elegancka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo! Mnie tez ozlocilo:) Piekna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki razie serdecznie witam w klubie :) Dziękuję!

      Usuń
  5. faktycznie różnica jest ale wygląda jak wspaniały deser w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwuś - zdolniacho, baner powala:) bransoletka i do tego Twój opis smakują przepysznie:) Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska ! Nowy baner jak najbardziej przypadł mi do gustu.Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, pięknie wygląda to połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń