wtorek, 8 października 2013

KOMPLETnie szary...

Cześć!
Rok akademicki ruszył do przodu pełną parą, dzieje się coraz więcej. Nienasycony, nowy semestr łapczywie pożera coraz większe skrawki dni tygodnia. Nie daję mu jednak szansy najedzenia się do syta, bo przecież czasem karmić trzeba i pasje. A koralikuję ostatnio znacznie więcej...
Zgodnie z obietnicą zdradzam szybciutko dlaczego. Otóż w niedzielę, 13.10 odbywa się we Wrocławiu mała impreza, o której być może niektóre z Was już słyszały - Aleja Kolorów, to impreza towarzysząca targom FantasyExpo. Niezwykle miło mi było zatem, gdy otrzymałam zaproszenie do wystawienia się tam ze swoimi wyrobami. Po namyśle, poprzedzonym wątpliwościami, czy podołam roli wzorowego wystawcy decyzja zapadła - będę :) (co tam, że jako kompletny naturszczyk...)

Tymczasem, przechodząc do clou dzisiejszej notki, niezwykle miło mi jest "produkować" coś, na specjalne zamówienie Pana, z przeznaczeniem dla Pani (if you know what I mean). Spotkała mnie ostatnio taka przyjemność i tym sposobem powstał ten przyjemny szaro-grafitowy komplet. Na co dzień, na wyjście, moim zdaniem wzorowo spełni wszystkie pokładane w nim nadzieje...
Informację zwrotną otrzymałam - komplet trafił w gusta obdarowanej. Ach, jakież to miłe! :)




TOHO Round 11/0 Metallic Hematite, Silver-Lined Lt Gray i Cube 1,5mm Metallic Hematite, Silver-Lined Gray

Witam gorąco nowych obserwatorów - rozgoście się i rozsiądźcie wygodnie. Wszystkich moich gości zabawiać będę najlepiej jak potrafię! ;)

Uściski,
S.

9 komentarzy:

  1. Ach.. piękne ten komplet :)) W dodatku mój ulubiony kolor! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny:) Gratulacje Sylwunia, czekamy na relację z targów!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny komplet pasujacy do wszystkiego, tak jak pisałas i na codzień i od święta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia na targach !!!
    Piękny komplet ... ech te szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste, ale jakie eleganckie!

    PS. Zapraszam do siebie. Na torcik :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, DZIĘ - KU - JĘ! :) Pozdrawiam wszystkie gorąco!

      Usuń