środa, 16 października 2013

UWAGA Candy!

UWAGA Candy! :)

Jako, że 10. dnia tegoż miesiąca stuknęło blogowi już 1,5 roczku, chciałabym kogoś nagrodzić i podzielić się z Wami moją radością. Zapraszam do zabawy! :)
Zasady są proste:
1. Zostaw komentarz pod postem, wyrażający chęć udziału w zabawie.
2. Polub SylviaMade na facebooku'u.
3. Wklej poniższy baner na pasku bocznym swojego bloga (dotyczy to jedynie osób blogujących).
4. Czekaj na ogłoszenie wyników. Koniec zapisów mija 16.11 i po tym terminie wyłonię zwycięzcę.

A cóżże ja bym mogła Szczęśliwcowi podarować? A taki oto koralikowy komplecik: bransoletka (sznur szydełkowo koralikowy) + kolczyki (splecione ściegiem brick stitch). Cały komplet utrzymany w moich ulubionych czerniach i grafitach, a w kolczykach wyłania się nawet kropelka mieniącej się, "ważkowej" barwy.
Więc jak będzie? Macie ochotę na wzięcie udziału? :)



Czekam na Wasze zgłoszenia!
Uściski,
S.

43 komentarze:

  1. Zapisuje się bo uwielbiam takie kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    na facebooku lubuje jako Magda P.
    obserwuje jako bezsennameg
    a banerek za momencik pojawi się na http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. komplet jest nieziemski! oczywiście staję w kolejce!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się http://meeg1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wielbię takie kolory <3 Więc wstaję w kolejce :-)
    Na fb lubię jako - Klaudia F .
    Obserwuję już od dawna jako Dalia Klaudia
    banner - http://Jeeverlly.blogspot.com
    Jeeverlly@gmail.com

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią spróbuję szczęśćia.
    Na FB jako Karolina K.
    Banerek znajduje się na niebieska-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością ustawię się w kolejce po takie cudeńko :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rowniez sie zglaszam:) Nie moze mnie to ominac:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny komplet! Oczywiście zgłaszam się.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę dalszego, pełnego pasji, satysfakcji i radości blogowania! Przedłużam kolejkę i melduję, że FB zalajkowany - roma roma, a banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylwunia, my z miłą chęcią przyłączymy się do zabawy :) taki komplecik to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam sie do zabawy, chciciaz na FB mnie nie ma i nie prowazde bloga. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomyliłam się i wpisałam komentarz o Candy pod innym postem, ale ..... i tu ponowię swoje zdanie. Piękny, wieczorowy komplecik, może uśmiechnie się do mnie szczęście. dziękuję za udział w moim Vintage Candy. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak więc i ja się zgłoszę. Masz talent Sylwia! :)
    Pozdrawiam gorąco z Piotrkowa Trybunalskiego.
    torzykowa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się:)
    lubię na fb jako Ewa K.
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wykonanie, a do tego "moje" kolory, więc jak najbardziej ustawiam się w kolejce :)
    Na fb lubię jako Anna G.
    Banerek na blog.sowiarnia.pl
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Slicznosci :)Zglaszam sie :)Na Fb dodane i na blogu tez;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się! cudny komplet:))

    OdpowiedzUsuń
  19. może tym razem mi się uda bo tak marze o twoich wytworkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście zgłaszam się :) po cichutku już od dawna podglądam Twoją twórczość.
    Na fb lubię jako Kamila K.
    (crysaliska@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, ja też chciałabym!
    Fb Barbara Piasecka

    OdpowiedzUsuń
  22. spróbuję swojego szczęścia kolejny raz :) poprzednia bransoletka była przepiękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę to mieć!!! Niech maszyna losująca będzie dla mnie łaskawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Lubię na Fb jako : Zuzanna Sztal
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki wypaśny komplecik! :) Z chęcią bym go przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny komplet!
    Zapisuję się oczywiście :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zglaszam sie rowniez ! Piekne :)
    http://meine-rebl-fleur.blogspot.de/
    na fb : Barbara Bruzdzinski
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zestaw jest przepiękny :)
    Może uda mi się wygrać to cudo ;)
    Fb: Ewelina Raczyńska
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny komplecik :) zapisuję się, a przy okazji zapraszam do siebie na candy ;-)
    Na pewno będę zaglądać, bo uwielbiam koraliki.
    Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    Lubię jako: Aneta Mroczek
    Baner na blogu: http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie jestem w trakcie mozolnej nauki szydełkowania koralikowego sznurka. Zanim się nauczę spróbuje szczęścia w Twojej zabawie. pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealny komplet na andrzejkowo- sylwestrowa imprezę :) I jak dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie blogu, wiec zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :) Lubie na FB jako Iwona Wrona

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Na fb jako Tro Janda :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny komplecik, ustawiam się w kolejce. Banerek na blogu, na fb lubię jako Małgorzata K

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cudowne ! Chętnie je przygarnę... :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  38. kochana na początku wszystkiego najwspanialszego na pierwsze półtora roku i na kolejne:) mnóstwo konkretnych komentarzy, żeby dodawały Ci siły przy kolejnym tworzeniu, życzę Ci znalezienia czterolistnej koniczynki aby Ci mnóstwo szczęścia przyniosła, i złotej rybki aby spełniła trzy największe Twoje marzenia :)
    Mnóstwo pozytywnej energii i weny twórczej :) a maluszek niech sie chowa zdrowo:)
    Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też się zgłaszam! :)
    Na fb jako Natalia D.
    natalia093@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A czemu nie :) zgłaszam się również ;D
    goswava@wp.pl

    Pozdrawiam
    M.P.

    OdpowiedzUsuń
  41. Czekałam do ostatniej chwili i nie wiem, czy moje zgłoszenie jest ważne bez "polubienia", ale ja nie mam konta na Facebooku. Za to Twoje koraliki lubię z całego serca. Bloga też nie prowadzę... Za to podziwiam Twój blog - tworzysz piękne rzeczy. Bardzo bym chciała przygarnąć te cudeńka... Zgłaszam się - Zofia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mój adres mailowy:
      fearless1@wp.pl
      Pozdrawiam Zofia

      Usuń