środa, 20 listopada 2013

A zwycięzcą jest...

Cześć Kochani!
Wiem, że z niecierpliwością czekacie na wyniki Candy.
Chętnych par rąk i uszu zgłosiło się 42. Pięknie dziękuję Wam za zainteresowanie, zaglądanie i wszystkie przemiłe słowa pozostawione przez Was w komentarzach.
Spieszę zatem ogłosić Zwycięzcę!
Powyższy koralikowy komplet wędruje (drogą sprawiedliwego wyłonienia zwycięzcy) do....................
SOWIARNI

Serdecznie gratuluję i proszę zwyciężczynię o zgłoszenie się do mnie, na maila: sylviamade2012[małpa]gmail.com

Gorące uściski,
S.

11 komentarzy:

  1. Gratuluje , dzięki za miła zabawę i zapraszam na Candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja mogłam przegapić takie cudne cukiereczki ... może następnym razem ...;)
    Gratulacje serdeczne dla Sowiarni !!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę - dołączyłam rzutem na taśmę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla zwyciężczyni. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaa! No patrzę, patrzę i nie wierzę :-) ale mam farta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłą zabawę, zapraszam Cię do siebie.

    OdpowiedzUsuń