piątek, 8 listopada 2013

Krem z pieprzem

Halo, halo!
Czy są tu jacyś amatorzy mocnych słodkich wrażeń?
Jeśli lubicie bitą śmietanę, crème brûlée, maślany krem tortowy, budyń, a może inny serek mascarpone, to po prostu musicie polubić też moją najnowszą bransoletkę. Ta, odważnie i ze zdecydowaniem godnym Mistrza Cukiernictwa, smakowicie pobudza uśpione kubki smakowe i wyobraźnię. Żeby jednak od tej słodkości, nie doznać nieudawanych mdłości, dodałam szczyptę pieprzu...
Niby nie pasuje, ale wdzięcznie ciągnie się ciurkiem, wzdłuż bransoletki, poskramiając pastelowe maluchy. Uwierzcie mi na słowo i nie smakujcie ;)
A tak przy okazji, jak zauważyliście, ponad tydzień zajęło mi sklecenie tego posta, choć te niepozorna bransoletka pchała się z impetem i pełnią sił na łamy bloggera. W końcu osiągnęła cel i udało jej się znaleźć chwilę w moim napiętym ostatnio grafiku. Pokonała przeszkody, wypełniające przypomnieniami i notatkami mój kalendarz po brzegi. Ale nie jest to powodem do marudzenia, bo ostatnio dzieje się u mnie dużo i ciekawie. Lista książek do przeczytania, filmów do obejrzenia i postów do napisania rośnie, ale jako zorganizowana kobita daję radę i niczego nie zaniedbam!
Z przyjemnością więc wyrywam się dziś na małe spotkanie z Wami. Trochę bezosobowo, ale treścią, zdjęciami i duchem owszem!



TOHO Round 11/0 Ceylon Banana Cream, Opaque -Frosted Jet i Fire Polish 3mm Alabaster

Uściski,
S.

11 komentarzy:

  1. Mniam dosłownie i w przenośni, ja bardzo często do słodkości dodaję świeżo zmielony pieprz lub sól, znakomicie podbija smak! A Twoja bransoletka tego smaku ma wiele!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, świetną biżuterię tworzysz :)
    Zapraszam do mnie
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smakowite zestawienie koralików!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie idealne połączenie kolorów (nie smaków!) :))) Na łapce musi wyglądać zabójczo pięknie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna, podoba mi się szalenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tymi kryształkami, świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wanilia, bita śmietana i odrobinka gorzkiej czekolady ...mniam...bransa do zjedzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pieprz dodaje charakterku :)

    OdpowiedzUsuń