sobota, 14 grudnia 2013

Wieniec bożonarodzeniowy! POLSKIE HANDMADE - WYZWANIE BOŻONARODZENIOWE

Cześć!
Dziś coś specjalnego, stojącego w całkiem sporej opozycji do bransoletek, kolczyków i naszyjników, jakie ostatnim czasem pokazywałam Wam w ramach mojej handmade'owej działalności! Grudzień jest dla mnie całkowicie szalonym miesiącem i nie zdążam z niczym, ale wyrobu bożonarodzeniowego wieńca z szyszek i orzechów no nie mogłam sobie podarować :)
Inspirując Was postem II z mojego cyklu W POSZUKIWANIU ŚWIĄTECZNEGO DIY, ukazującym przeróżne oblicza wieńców i wianków, zainspirowałam i siebie, i wymyśliłam sobie taką oto biało-czerwoną, okrągłą mieszankę.
Co mi było potrzebne zapytacie? Otóż niezastąpiony okazał się oczywiście klej na gorąco, natomiast za surowce posłużyły styropianowa baza, wstążki, szyszki, orzechy włoskie, choinowy łańcuch czerwonych kuleczek i biała farba akrylowa do muśnięcia szyszek i orzechów.




Rzućmy jeszcze okiem na szczegóły:




I jak Wam się podoba mój świąteczny wieniec?

A żeby zwiększyć nieco poziom jego skills'ów i żeby jego jedynym przeznaczeniem nie było tylko dumne zdobienie drzwi, to zgłaszam go również na bożonarodzeniowe wyzwanie POLSKIEGO HANDMADE.

http://polskiehandmade.blogspot.com/2013/11/wyzwanie-bozonarodzeniowe.html

Miejmy nadzieję, że szczęście go nie opuści!:)
Uściski,
S.

8 komentarzy:

  1. Jest jeszcze lepszy, niż te, które były w inspiracjach :) i życzę mu powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny !!! Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny:) Bedę trzymać kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny! Pięknie wszystko współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!!! Sylwunia jaka ty zdolna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń