czwartek, 2 stycznia 2014

Błękity w komplecie

Witajcie w Nowym Roku! :)

Dziś już zupełnie biżuteryjnie, rzec by można nawet, że standardowo, bo do pokazania mam Wam dziś komplet kolczyki + bransoletka.
Standardowo rzeczywiście - bo kolczyki i bransa, ale jako duet zupełnie niezwyczajnie, bo dla pewnej bardzo miłej osóbki, której najbliżsi zamówili u mnie taki zestaw. Zamówienie odbyło się oczywiście w porozumieniu z Gwiazdorem, aby ten podrzucił je sprytnie w ich imieniu pod choinkę.
A że status przesyłki określić już można jako delivered, nie omieszkam pokazać Wam tych błękitów.
Komplet miał być w kolorach nieba, ja dodałam do tego trochę mięty i wyszło tak delikatnie, zwiewnie i jasno.
Miła odmiana dla wszechobecnych w moich rękach czerni i szarości.
Oceńcie sami!



Kolczyki: TOHO Cube 1,5mm Ceylon Snowflake, Silver-Lined Milky Lt Peridot, Opaque Turquoise, Opaque Navy Blue ; Bransoletka: TOHO Round 11/0 CeylonvSnowflake, Ceylon Celery, Opaque Turquoise, Opaque Navy Blue.

A jak tam Wasze Sylwestry i pierwsze godziny Nowego Roku?
U mnie zapowiada się pracowicie, ale tak właśnie lubię :)

Uściski,
S.

14 komentarzy:

  1. Mega kolorki!!! A ja pierwsze dni Nowego Roku spedzam w mekach bo mnie przewialo:( i pracowac trzeba... Ale jakos to przetrwam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny komplet :)
    A ja przesypiam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki, podoba mi się. ;) Zazdroszczę obdarowanej! :)
    Jak w Nowym Roku? Leniwie, a przecież trza się za robotę w końcu zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolorystyka, taka niebiańska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak letnim wiatrem mi tu pachnie ...:) Piękny komplet !!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również Nowy Rok zaczął się pracowicie. Drukarka już nie nadąża z drukowaniem notatek ale cóż poradzić... sesja tuż, tuż. :) Komplecik faktycznie bardzo urokliwy, to przez ten dobór kolorków.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny komplet, fajnie ze sobą współgra, podobają mi się te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny komplet ! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw! Chociaż nie moje kolory to podoba mi się forma :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny! Piękne dzięki za miłe słowa! Strasznie mi miło, że komplet przypadł Wam do gustu:) To też nie do końca moje kolory, ale ważne, że spełniają oczekiwania obdarowanej :) Pozdrawiam wszystkie, S.

    OdpowiedzUsuń