wtorek, 14 stycznia 2014

Kropy

Cześć!
Szczędząc Wam wytłumaczeń, dlaczego nie udzielam się blogowo ostatnio tak aktywnie, jakbym tego chciała, podam tylko krótkie, acz znaczące hasło: "moja doba jest za krótka!". I to tyle. I hope you know what I mean... ;)
Przejdźmy zatem do sedna biżuteryjnego. Chciałabym Was dziś delikatnie i z wyczuciem uwieść frywolnymi i nieco dziewczęcymi kropeczkami. Takie tam drobne, żeby nie mówić 'wychudzone', panienki w sukieneczkach w groszki, spod moich rąk i szydła wyszły jakiś czas temu. Gdyby miały tylko wydatne usteczka, lub coś w tym rodzaju, z chęcią podmalowałyby się pewnie karminową szminą. Niestety, natura poskąpiła, zatem żeby prezentowały się należycie i z klasą zaopatrzyłam je na pocieszenie, w nieco cięższą kalibrem biżuterię, w postaci okrągłych, ozdobnych zapięć.
Nic nie stoi również na przeszkodzie, żeby dziewczyny te stały się najlepszymi przyjaciółkami, chodząc razem wszędzie (tak, nawet do toalety!). A gdy się pokłócą, łatwo można załagodzić spory zatrudniając je na zmianę. Jedna, ta z tych grzecznych uczennic - na dzień, druga zaś, ta z grona klubowych imprezowiczek - na wieczór. Taka to ciekawa symbioza zachodzi u moich wychowanek...


TOHO Round 11/0 Opaque Jet, Silver-Lined Crystal, Ceylon Custrad, Opaque-Frosted Cherry



Uściski,
S.

11 komentarzy:

  1. Piękne wychowanki, skromnie sobie tutaj pozują do fotek, ale wiadomo, że diabła mają pod skórą :))) Super te kropeczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mają mają, tylko na takie grzeczne wyglądają :)

      Usuń
  2. Cudne no i moje ukochane kropki ♡♡♡ u mnie też tajemnicze słowo na s..., zabrania mi udzielać się na bublowni:( ale już niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* A s.... nie dość, że zabrania się udzielać, to jeszcze na dodatek zagania do książek! Ach, ciężkie to życie studenta... :) buziaki:*

      Usuń
  3. Uwielbiam kropki! Jak tylko znalazłam prostszy do nawlekania wzór na nie to machałam szydełkiem jak szalona i robiłam je hurtowo! Później tylko dorabiałam kulkowo-koralikowe kolczyki i prezenty na mikołaja miałam z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tutaj przypadkiem, ale muszę przyznać że bardzo cieszy mnie ten przypadek;) Prace piękne, każda przyciąga swoim urokiem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, takie delikatne, dziewczęce ... SUPER !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to kropeczki, bardzo dziewczęce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalne kropy ! Obie piękne ;-)

    OdpowiedzUsuń