niedziela, 16 lutego 2014

Alice in Wonderland

Hej!
Dziś zabieram Was na wycieczkę. Lubicie bajki? Ja bardzo, zatem wybierzmy się do Wonderland'u.
Alicja w Krainie Czarów to jedna z najbardziej barwnych, zaadaptowanych filmowo baśni. Te kolory, kształty, abstrakcja, postacie...

W zasadzie nic dziwnego, że gdy tylko moim oczom ukazało się wyzwanie Kreatywnego Kufra, pod tym właśnie hasłem, już widziałam oczami wyobraźni moją gotową bransoletę. Wzór, począwszy od kolorów, a skończywszy na princie powstawał w mojej głowie na bieżąco, w zasadzie w trakcie tworzenia. Szyłam, prułam, rysowałam, skreślałam, znów szyłam, aż wyszło dokładnie tak jak chciałam.

Zainspirowały mnie baśniowe, pastelowe, ale nieco przydymione kolory dzierżące palmę pierwszeństwa w krainie i dzikie pnącza wijące się pod nogami bohaterów... A i przywieszki wybrały się jakby same, dokładnie wiedząc jakie motywy pasują idealnie do fabuły. Poniżej kadr z filmu, który najbardziej oddaje moją szaloną wizję.

A jak Wam się podoba? Czujecie tę inspirację?


Źródło: http://www.thebarefootbeat.com/wp-content/uploads/2013/10/alice_in_wonderland17.jpg




TOHO Round 11/0 Ceylon Celery, Ceylon Lt Sea Green, Opaque Lavender, Opaque-Lustered Baby Pink, Opaque White, Metallic Hematite

Bransoletkę zgłaszam więc na wyzwanie tematyczne Kreatywnego Kufra.

http://kreatywnykufer.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-tematyczne-film-alicja-w.html

Uściski,
S.

18 komentarzy:

  1. Niesamowita :) Coraz piękniejsze cuda czarujesz na tej maszynce koralikowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło w takim razie, dziękuję :)

      Usuń
  2. Sylwia piękna praca! te kolory naprawdę robią wrażenie - niesamowita intuicja! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepięknie dziękuję Sylwiu! :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pewnie, jeszcze nikt jej nie zaklepał :) W razie pytań zapraszam do kontaktu na maila: sylviamade2012@gmail.com :)

      Usuń
  4. Ale fajny wzór! Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fantastycznie bajkowa ... i te kolory - PIĘKNA !!!!
    Miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna bransoletka! I super akcent w zapięciu - ten zegarek od razu mi się kojarzy z zającem ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwia, świetne kolory i wzór. Pięknie ją wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, wszystko w niej gra i czaruje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna, kolorowa i bajkowa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, bardzo dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że dałyście się zabrać do bajkowej krainy :)

      Usuń