sobota, 1 lutego 2014

bRASTAletka

Hejo!
Witajcie w lutym! Moja sesja ledwo się zaczęła a już dobiegła końca, tak to u mnie szczęśliwie się złożyło, a to oznacza, że częściej będziemy się tu spotykać! Ja cieszę się bardzo, bo mam Wam wiele do pokazania i opowiedzenia. Ale, ale, jak uważali niegdyś epikurejczycy, w niektórych przypadkach przyjemności trzeba dozować, żeby cieszyły bardziej... Nie myślcie o mnie dziwnie, nie pasjonuje się filozofią, jednak mało bo mało, ale coś tam po semestrze zmagań z tą dziedziną w głowie zostało. A że akurat sytuacja jak najbardziej stosowna, więc sami widzicie ;)

Wracając do zaplanowanych przyjemności na dziś, ostatnio dostałam poważne zlecenie na bransoletę na krośnie, o wzorze takim samym jak poprzednia, natomiast barwnie inną w każdym calu - rasta rulezzz!

Krosno poszło więc w ruch, a dołączając do tego nieco nieocenionej w koralikowaniu mocy rozumu, metodą prostej syntezy słowotwórczej wyszła mi z tego bRASTAletka, o letnich, soczystych, owocowych odcieniach, tryskająca wręcz wigorem i beztroską.

Choć kolory to nie moje absolutnie, to jednak bardzo wdzięcznie wkomponowały się w "starozłote" zapięcia, tworząc całkiem niezły kolorystyczny kwartet. Smyczków bym im nie dawała, za to kwartet koralikowy też brzmi dumnie!
Czujecie tę energię?




TOHO Round 11/0 Opaque Sunshine, Opaque Frosted-Cherry, Opaque Shmarock

Uściski,
S.

11 komentarzy:

  1. Śliczna! Widziałam takie krosno w tigerze i zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwunia witam w gronie tych szczęśliwców - posesyjnych :) ta bransa ma mega moc!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Kochana i dziękuję! :) Jak to dobrze szybko mieć spokój i trochę odsapnąć od notatek:)

      Usuń
  3. Przepięknie wykonana bransoletka :)
    Naprawdę śliczny blog, a w wolnej chwili zapraszam do mnie :
    http://moja-wytwarzalnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Ma bardzo ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  5. Energia aż kipi z tej zakręconej bransy, przepraszam bRASTY;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, co za żywe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudowna, a kolory typowo moje rejony;)

    OdpowiedzUsuń