poniedziałek, 10 lutego 2014

Komplet w trikolorze

Cześć!
Witajcie w te "wiosenne" południe! U mnie we Wrocławiu słońce grzeje dziś jak szalone, racząc nas swym ciepłem i białym odbiciem na ekranach tv i kompów. A zaledwie wczoraj wróciliśmy z gór, gdzie śniegu wystarczyło do jazdy na nartach. Połączenie ekstremalne :)

A i połączeń nie zabraknie dziś w SylviaMade'owej biżuterii, bo i ciepło i zimno, promieniują zamiennie z kompletu wykonanego ostatnio na specjalne zamówienie.  I bransoletka i kolczyki, i krosno i beading balls. Uff, oby nie rozbolały Was głowy od tego dodawania!

Dyniowy pomarańcz, morski turkus i czysta biel - sama do samego końca zachodziłam w głowę, czy to się sprawdzi. A że biżuteria, tak jak kobieta, potrzebuje gustownej i wysmakowanej oprawy i wykończenia, podarowałam kompletowi trochę blasku i luksusu oprawiając błyszczące koraliki złotem. Takie to złudzenie luksusu, bo prawdziwego złota, to tu nie ma ni grama. Ale kolor najbardziej złoty z tych złotych i niech tak zostanie. Bransa i kulkowe kolczyki od razu nabrały pewności siebie i uniosły swe beadingowe oczka w górę, przyciągając tym samym i inne, te ludzkie oczka.

A Wasze przyciągnęło?




TOHO Round 11/0 Opaque white, Ceylon Lt Sea Green, Opaque-Lustered Pumpkin

Pozdrowienia,
S.

26 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów i oczywiście że przyciągnęły spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyciągnęło jak najbardziej!!! Połączenie kolorów niesamowite, wiosenne i słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) trzeba przyciągnąć w końcu już tę wiosnę chyba??

      Usuń
  4. Cudny komplet :) Bardzo mi się podoba te zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne te kolory! Genialnie je dobrałaś! Bardzo mi się ten komplecik podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło w takim razie i dziękuję :)

      Usuń
  6. Sylwunia zgadzam się z poprzedniczkami, połączenie kolorów idealne:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aduś :* A tak się bałam, czy te kolory się zgrają... Ale ryzyko się opłaciło :)

      Usuń
  7. Polaczenie kolorow wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie łączysz kolorki! Fantastyczny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje przyciągnięte jak na magnes:) bardzo fajny, ciepły i gustowny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Extra, nie wiedziałam, że nadam mu aż taką moc! Dziękuję! :)

      Usuń
  10. Ale dużo energii jest w tym kompleciku:) niezwykle ciekawy i trafny dobór kolorów:)
    Pozdrawiam
    http://koralikowyszlak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a nawiązując do energii, to właśnie tak miłe komentarze dodają mi jej sporej dawki! :)

      Usuń
  11. świetna praca, kolory, zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szczególnie za docenienie zdjęć, bo baaardzo ostatnio się staram, żeby wychodziły jak najlepiej :)

      Usuń
  12. Kolorystyka jest wręcz genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale smakowite cukierasy ! Piękności !!! Chyba też odkurzę swoje krosno ;-) Mam pytanko : czy zapięcie nie zsuwa się z koralików ? Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Odkurz koniecznie, a zapięcie zupełnie się nie zsuwa, bo zakrapiam do niego przed założeniem przeźroczysty, elastyczny klej, który trzyma koraliki w zapięciu :)

      Usuń
  14. smakowite polaczenie kolorow! komplet jest jak letni niebianski drink z curacao a dodatkiem plasterka pomaranczy i kostkami lodu... ale sie rozmarzylam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm, ale pychotka! Świetne porównanie! :)

      Usuń