piątek, 7 marca 2014

Kryształowo

Cześć!
Przypominacie sobie te kryształowe wazy, półmiski, karafki zdobiące dumnie meblościanki i regały Waszych babć? Wiecie o co chodzi? Zabieram Was dziś zatem w ten obszar luksusu oznaczonego delikatnie etykietką PRL-owskiego wystroju wnętrz. 

Nie zmieniłam jednak profilu mojej handmade'owej działalności i nie zajęłam się formowaniem kryształowego szkła. Do mojego gustu nie przypadły też nagle skrzące się w słońcu półkowe flakony. Zainspirowałam się jednak tym błyskiem, blichtrem i ostrością krawędzi i wydziergałam taki prosty komplecik, który skończył u (a raczej rozpoczął swój błysk w dzień urodzin) obdarowanej. Świeci się co nie miara, w razie czego można położyć na półce, tylko ciężko z wkładaniem do niego pomarańczy, szkoda też żeby się kurzył... Może więc lepiej znaleźć dla niego lepsze przeznaczenie?

A tak poważniej, błyszczy się pięknie, ale jest delikatnie i dziewczęco, w mojej opinii wcale nie przesadnie. Bransa jest cieniutka, a kolczyki niewielkie - to dobre gabarytowo połączenie nawet na co dzień. Świetnie więc sprawdziły się też w roli urodzinowego podarku. Ciekawe co Wy na to?



TOHO Round 11/0 Silver-Lined Crystal, Cube 1,5mm Silver-Lined Crystal, Cube 1,5mm Silver-Lined Grey

Przypominam też o konkursie na facebooku! Do zgarnięcia granatowo-złota bransa z poprzedniego posta. Wszystko odbywa się dokładnie TUTAJ. A wystarczy:
1. Polubić fanpage SylviaMade,
2. Polubić zdjęcie zdjęcie bransoletki,
3. Udostępnić publicznie to zdjęcie.
Zwycięzcę wybiorę 10.03, więc czas zgłoszeń upływa 09.03 o 24:00.
Spieszcie się!
Powodzenia! 

Uściski, 
S.

8 komentarzy:

  1. Piękny ... delikatny i subtelny ... Obdarowana pewnie szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne! Moja mama ma jeszcze takie krysztaly ze slubu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama też ma kilka kryształów od dziadka, nie chce się ich pozbyć, bo to pamiątki, śmieje się, że dostane je w posagu:) ja się tam cieszę. Twoja bransoletka też by mnie niezmiernie ucieszyła:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiło się mroźnie za sprawą tego kompleciku:)
    A ja kilka kryształów z tego okresu nadal mam i o dziwo bardzo je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę zimowy i na pewno bardzo migotliwy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny zestaw ! Pasuje do wszystkiego .Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw;) Ale jak dla mnie to kolczyki grają tutaj pierwsze skrzypce;) Idealne!

    OdpowiedzUsuń