poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Rozkręcam melanż!

Hello! Gotowi na imprezkę? Dziś rozkręcam melanż... A raczej okręcam go wokół nadgarstka, bo toż to takie szare, koralikowe melo, nic niestosownego! Ach i czar prysł, z góry przepraszam rozczarowanych, nie umiem długo trzymać Was w napięciu.

Kontynuując, zamarzyła mi się podwójnie okręcana bransoleta, w moich sztandarowych odcieniach czerni, szarości i srebra. Aż 5 kolorów koralików przysłużyło się do spełnienia tej zachcianki i do uzyskania przyzwoitego melanżowego efektu. Drapieżności dodaje też wężowe zapięcie. Błyskotka jakby na miarę szyta, bo nie dość, że kolory moje, styl mój, to jeszcze mój chiński znak zodiaku w zapięciu. Och, powinnam chyba nazwać ją destiny, bo bardziej "mojsza" już być nie może. No, może jakby gdzieś tam przemycić jeszcze motyw wilka - byłoby idealnie, ale co za dużo to niezdrowo!

W tym miejscu załączam też specjalne podziękowania dla mego Chłopaka, który sam zaprojektował, tę jakże skomplikowaną i pracochłonną sekwencję nawlekanych przez niego (w trybie random) koralików. To dopiero sztuka! :P 

Pragnę również poinformować Was drodzy Czytelnicy, iż post ten powstał pod patronatem czasu przeznaczonego na pisanie pracy magisterskiej oraz w ramach współpracy z nieodpuszczającą ostatnio weną twórczą.





TOHO Round 11/0 Silver-Lined Gray, Opaque-Frosted Jet, Ceylon Snowflake, Metallic Hematite, Opaque Jet

I jak? :)
Pozdrowienia,
S.

9 komentarzy:

  1. No jak to jak? Sssuper! :)) Doskonale Cię rozumiem z tą pracą mgr, gdy pisałam swoją miałam mnóstwo weny na wszystko oprócz pisania :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się nazywa melanż! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna, świetnie wygląda to, że jest zawijana! A kolorki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana taka współpraca magiczna !!! Efekt powalający !!!!!
    Bransoletka prześliczna !!! się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki melanż to i mnie się podoba ;-) A najfajniejsze przy tych melanżowych pracach jest nawlekanie.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!!! Beautiful bracelet!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń