sobota, 26 kwietnia 2014

Uwaga zmiany! Czyli jak korzystać z GALERII PRAC i SKLEPU?

Cześć!
Ostatnie kilka dni poświęciłam na blogową pracę, ale nie koniecznie tą rękodzielniczą. Postawiłam na rozwój bloga, który już od dobrych kilku tygodni narzekał na nudę i na to, że czuje wewnętrzną stagnację "intelektualną", bidulek...

Mając miękkie serce, no nie mogłam zostawić go bez pomocy, zatem znajdując w końcu czas, który powinien być poświęcony na kończenie pracy magisterskiej (każda wymówka jest dobra!), postanowiłam zadbać o porządną galerię moich prac i założenie sklepu na portalu Srebrna Agrafka.pl, na którym będziecie się mogli szybko zaopatrzyć w moje twory, jeśli tylko najdzie Was na to ochota. Przygotowałam też z tej okazji mały przewodnik dla Was, aby te czasochłonne dla mnie zmiany, nie pozostały przez Was niezauważone. 

Zaczynając od GALERII PRAC, po prawej stronie paska bocznego bloga, pojawiło się nowe szare kółeczko, opisane tymże tytułem, po kliknięciu którego przeniesiecie się do galerii.



A tam, żeby nie było tak łatwo (a w rzeczywistości, wyłącznie po to, aby ułatwić Wam nawigację), napotkacie na wybór interesującej Was kategorii: bransoletki, kolczyki, lub naszyjniki.


Po kliknięciu w wybraną kategorię, traficie do danej galerii. Każda z bransoletek jest opisana unikalnym numerkiem (a raczej liczbą i literą). W dodatku, jeśli macie ochotę na obejrzenie większej ilości zdjęć interesującej Was rzeczy, lub ciekawi Was jakie rodzaje koralików użyte zostały do jej stworzenia, klikając w zdjęcie, przeniesiecie się do posta, w którym była mowa o danym tworze. A wszystko po to, aby ułatwić Wam przeglądanie, czy ewentualny wybór. Wiele z Was, decydując się na moje wyroby miało problem z odnalezieniem konkretnego zdjęcia, teraz łatwo znajdziecie daną rzecz w galerii, a po podaniu mi jej numerka i ja łatwo ją namierzę i tym prostym sposobem, nasza komunikacja stanie się dużo prostsza, jasna i klarowna :)


Teraz pora na Sklep. Zapewne niektórzy z Was znają Srebrną Agrafkę. Mój wybór padł właśnie na ten portal, na którym obok mojego konta, jest również cała masa innych rękodzielników, tworzących świetne rzeczy. Obecnie wystawiłam już kilka moich prac, a w najbliższym czasie będę dodawać coraz to nowe tworki. Traficie tam klikając na pasku bocznym, w szare kółko opisane (całkiem niespodziewanie słowem) SKLEP.


To by było na tyle. Mam nadzieję, że te drobne zmiany ułatwią Wam współpracę ze mną i przypadną Wam do gustu. Koniecznie dajcie znać jak się na to zapatrujecie!

Gorące, weekendowe uściski,
S.

6 komentarzy:

  1. Super zorganizowane :) Kawał dobrej roboty !!!
    Mnie wciąż brakuje czasu, aby uaktualnić stronę ... hihihi trzeba by było rozciągnąć dobę ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Olga! Oj z tą dobą to prawda! Marzę o tym, żeby trwała chociaż ze dwie godzinki dłużej :) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Świetne rozwiązanie, wszystko jak najbardziej przejrzyste i czytelne :)) Widać, że się napracowałaś :) A.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adunia! :) tak miło zostać docenionym :P

      Usuń
  3. Zmiany na wielki plus - minimalistyczne, ale przy tym bardzo czytelne. Świetny pomysł z galerią zdjęć, sama muszę o czymś takim pomyśleć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! I w takim razie życzę jak najwięcej wolnego czasu, bo wbrew pozorom takie niewielkie zmiany, są całkiem pracochłonne :)

      Usuń