wtorek, 27 maja 2014

Inception

Oczarowana oplataniem Swarovski Rivoli (kolczyki z poprzedniego posta), a dokładniej przyjemnym przebiegiem pracy, zadowalającym efektem i prostotą wykonania, wpadł mi do głowy całkiem niezły w mym skromnym mniemaniu pomysł. Minusem Rivoli jest to, że z tyłu są one ścięte w swego rodzaju stożek, który wymaga raczej odpowiednio dopasowanych bigli, które to z kolei można by łatwo opleść koralikami. Z prostymi biglami do sztyftów, nie było tak łatwo, więc przykleiłam je do gotowej plecionki zasłaniając tył kryształka. 

Wracając do tematu mojego genialnego pomysłu, wymyśliłam sobie, że bez żadnych tutoriali oplotę koralik i bigla, żeby na światło dzienne wystawało tylko to co zechcę. Z czasów makramowych bransoletek z ćwiekami i ozdabiania nimi moich krótkich spodenek (czyli jakiś rok temu), zostało mi sporo złotych, srebrnych i ciemno srebrnych kolców. Oplotłam je więc razem z biglem by uzyskać sztyfty idealne.

No i wyszło, a w dodatku, całkiem niezamierzenie wyszła też na jaw moja sympatia do przystojnego Leosia z "Incepcji". Najgorsze jest to, że odkrył to jako pierwszy mój Chłopak, od razu sprytnie zauważając, że kolczyki do złudzenia przypominają bączek/totem, którym to Dom sprawdzał, czy wciąż jest we śnie. Hmm, no ja na pewno nie jestem, bo Leo ani śladu. ;)

Ciekawostką jest też to, że jak wskazuje słownik języka polskiego, nie ma takiego słowa jak 'incepcja'. Polski tytuł filmu okazuje się więc spolszczeniem od 'inception', które to z kolei oznacza 'powstanie', 'rozpoczęcie'. Hmm, w sumie nawet pasuje, bo toż to zaledwie początek mojego oplatania. Pozostaje mi zatem napisać tylko: to be continued...
 


TOHO Round 11/0 Silver-Lined Frosted Dark Topaz, Silver-Lined Topaz, 15/0 Opaque Jet + akrylowe ćwieki o średnicy 8mm

Przewróci się?

Uściski,
S.

6 komentarzy:

  1. A ja wchodzę, patrzę na zdjęcie i pierwsza myśl "Incepcja", potem doczytałam i okazało się, że specjalnie odkrywcza nie byłam :)
    Kolczyki super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają, lekko zadziorne, ale i delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne maleństwa i ciekawe wykończenie:) pozdrawiam
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bączki, bączusie, bączątka ;) Czekam na to be continued

    OdpowiedzUsuń