niedziela, 29 czerwca 2014

Etui na kindle

Dziś nieco inaczej niż zwykle, albowiem już dawno, dawno nie znalazło się tu nic niebiżuteryjnego. Moja twórcza dusza nie ogranicza się do bransoletek i kolczyków, choć zajmują one ważny ułamek jej całości. To co dzisiaj Wam zaprezentuję nie wynika jednak wyłącznie z mojej potrzeby tworzenia, ale również, ze swego rodzaju oszczędności, której nie nazwę skąpstwem, chociaż mogłoby to czasem tak wyglądać. Faktem jest, że po prostu nie znoszę wydawać pieniędzy na coś co mogę zrobić własnymi rękoma. 

Tyle wstępu, a jeśli chodzi o konkrety to chciałabym Wam pokazać moje nowiutkie, świeżutkie i oryginalne etui na kindle. Jako, że uwielbiam czytać grube, mięsiste księgi, które niekoniecznie świetnie sprawdzają się w postaci obciążenia torebki, czy plecaka w podróży, często zostawały one w domu, a ja w pociągu grałam na komórce, lub patrzyłam za okno, z żalem myśląc o ciekawej fabule, która właśnie omija szerokim łukiem moją wyobraźnię. Z tego też powodu, jakiś czas temu stałam się posiadaczką czytnika e-book'ów, który sprawdza się znakomicie, z wyjątkiem jego podatności na zarysowania, jakich może doznać w czeluściach mojej zaśmieconej niemal każdym rodzajem surowców wtórnych torebki. Oryginalne kindle'owskie etui, to jednak dodatkowy wydatek, dlatego zastosowałam metodę szybkie pytanie - szybka odpowiedź. Jak się domyślacie pytanie brzmiało: "czy mogę to zrobić samodzielnie?". Odpowiedź okazała się być oczywista. 

Szybki projekt i jazda. Filc wydał się być świetnym surowcem, a jego świetność polegała przede wszystkim na tym, że miałam go w domu pod ręką. Wycięłam wykrój przodu i tyłu, pozszywałam kordonkiem, a jako zapięcie wszyłam haftki, które niemal nie rzucają się w oczy. Teraz rysy mu nie straszne!

I co Wy na to?






Uściski,
S.

9 komentarzy:

  1. Świetny! Proste rozwiązania są najlepsze... i też nie lubię płacić za coś, co mogę sobie zrobić sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i wygodnie. Super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam od razu skąpstwo. Ja też sobie sama zrobiłam na szydełku etui na tablet, bo ładniejsze niż sklepowe no i ta satysfakcja - ja sama zrobiłam. :D
    Twoja praca jest ładna, prosta, spełniająca swoją funkcję. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam od początku chciałam zrobić na mojego kindle'a filcowe etui i wyszyć jakieś wzory koralikowe, ale ze względu na to, że używa go również reszta domowników...mamy takie etui "niewyjmowalne" jak okładka książki. Niedosyt pozostał ;)
    Za to bardzo podoba mi się Twoje i wcale nie uważam, żeby to było skąpstwo.
    pozdrawiam,
    Agata
    www.inaurem.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne etui - zazdraszczam umiejętności, bo sama szyć nie umiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne to etiu. Proste ale bardzo elegancki. Super :) Ściskam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej a dałoby rade zrobić takie etui na zamówienie ?? :) Pozdarwiam.

    OdpowiedzUsuń