poniedziałek, 9 czerwca 2014

Symetrycznie

Już dawno chodziła mi po głowie klasyka utkana na krośnie. Winoroślowy wzór już opracowałam (jest podobny do bransoletki z TEGO posta), dokonałam wewnątrzmózgowej wizualizacji kolorystycznej, odpowiednio wcześniej zaopatrzyłam się też w koraliki. Jedyne co stało na przeszkodzie do realizacji projektu to absolutnie niepożądany deficyt czasu. Niezbędna okazała się w tej sytuacji skuteczna motywacja, w której to roli wystąpiła tym razem Szuflada. Ta bowiem ogłosiła idealnie pasujące do mojej wizji wyzwanie, pod tajemniczym tytułem: Monochromatyczna symetria. Manna z nieba spadła na łamy mojego bloga, bo ta otóż ostatnia posucha postowa, zostanie w końcu nieco zgładzona przez poniższy zestaw brasnoletkowo-kolczykowy.

A zestaw, bo smutno było tej samotnej, bądź co bądź szerokiej w pasie damie, więc łaskawie dorobiłam do niej wcale nie gorsze w mym mniemaniu kolczyki, z kryształkami Swarovski Rivoli w roli pierwszoplanowej. Mimo tego duetu, "dziewczyny" nie są związane ze sobą na tyle, aby wciąż występować nierozłącznie. Można je nosić razem, można oddzielnie - luźny związek. Monochromatycznie to chyba moje czwarte imię, więc zupełnie nie miałam też problemu z paletą barw w tym zestawie. Z resztą, znacie mnie już na tyle, że pewnie wiecie o co cho.

Podsumowując moje nieskładne dywagacje: wyszło tak klasycznie, że ach, tak elegancko, że och i tak symetrycznie, że ech, zatem uważam zadanie za wykonane.





Bransoletka: TOHO Round 11/0 Opaque Jet, Silver-Lined Crystal + Dagger Beads Jet 10x3mm, Kolczyki: Rivoli Swarovski 10mm Black Diamond F, TOHO Round 15/0 Opaque Jet, 11/0 Silver-Lined Crystal

Niestety, do wyzwania, zgłosić można tylko jedną pracę, zatem kolczyki ustępują w tym przypadku miejsca bransoletce i to niech ona rywalizuje dzielnie w tej jakże trudnej rękodzielniczej konkurencji. ;)

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-nr-6-monochromatyczna-symetria.html

Upalne pozdrowienia,
S.

8 komentarzy:

  1. Mimo że ja wolę z kolorze to jednak nosiłabym :D i to z dumą :) powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplecik - bransoletka szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie jak stworzone dla Ciebie:) Ogromnie podoba mi się ten komplecik, w taki upał kojarzy się z przyjemnym cieniem:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie WOW. Bardzo, ale to bardzo mi się ta bransoletka podoba. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zestaw ! A bransa naprawdę cudna Ci wyszła.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletka jest przepiękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, delikatny wzorek, cudowny komplet:)

    OdpowiedzUsuń