wtorek, 12 sierpnia 2014

Śluboskrzynie

Skoro lato pełną gębą, to i sezon ślubny już dawno jest w czasie swojej świetności. Na blogach niektórych z Was widziałam nawet, że i koleżanki "po fachu" również zdążyły już powiedzieć to sakramentalne TAK - moje szczere gratulacje! Ostatnio mam niestety znacznie mniej czasu (bądź stety, biorąc pod uwagę powody tegoż deficytu) na komentowanie Waszych cudeniek, ale zapuszczam się w Wasze rewiry regularnie, dobrze wiedząc co się u Was dzieje. 

Wracając do tematu ślubnego, u mnie na razie nie zanosi się na takie rewolucje, jednak moi znajomi skutecznie sprawili, że wtajemniczyłam się w te zagadnienia, zamawiając u mnie aż 4 (!) skrzynki na wino, decoupage'owane i stosownie opisane. Ślub jest bowiem ich własny, znaczy się, to oni są winowajcami całego zamieszania, więc skrzynki nie mają być prezentem dla nich samych. Ich przeznaczenie to podziękowanie rodzicom chrzestnym za wsparcie i troskę. Taki miły, spersonalizowany gadżet, który miałam przyjemność wykonać, w hurtowej jak dla mnie ilości.

Cztery identyczne skrzynie, to jednak nie taka banalna sprawa, jak mogło mi się wydawać, więc pracy było sporo, sporo. Rękodzieło, to RĘKO - dzieło, skrzynki zatem różnią się pewnymi drobnymi szczegółami, powiedzmy - anatomicznymi, jednak dobrze zadbałam o to, aby były one jak najmniej widoczne i żeby wszystkie skrzynie zgrały się w zwartym szeregu, jak jednojajowe czworaczki. Chyba mi wyszło - są 4, są takie same, lub łudząco podobne, klasyczne, proste, z napisem... Czekam na opinie Młodej Pary ;)





I jeszcze jedno! Natalia, Dawid - jeśli to czytacie, to składamy Wam razem z I. najlepsze życzenia szczęścia i miłości, na nowej drodze życia! (Aaaa! Całe internety to zobaczą!) ;)

Usciski,
S

6 komentarzy:

  1. Kochanieńka, ja nie wiedziałam, że Ty tworzysz takie cudeńka;)
    Nic tylko podziwiać, o jakich Ty różnicach w ogóle mówisz ja tam nic nie widzę! A co do ślubów, właśnie dostałam zamówienie na album ślubny, papiery już zamówione więc niedługo do roboty się biorę!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie! Czasem się zdarzy, że i takie rzeczy tworzę :) Powodzenia w Twojej robocie, na pewno wyjdzie ideolo! :)

      Usuń
  2. Aaaa, że całe internety to dobrze czy źle:)!? Ślicznie dziękujemy, za życzenia i wykonaną pracę:) Swoje zdanie już wyraziliśmy, chrzestnym zapewne też do gustu przypadną:)!

    P.S. Bawcie się i wy 15stego dobrze:)

    DW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dobrze, że całe internety, bo nie ma odwrotu i życzenia muszą się spełnić :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyszły, tak gustownie :) Faktycznie - zrobienie 4 niemal jednakowych to trudne zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ! Fajny pomysł i do tego Twoje wykonanie = dla mnie SUPER ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń