środa, 6 sierpnia 2014

Symmetrical triangles

Bardzo lubię geometryczne kształty, bryły, kanciaste instalacje, symetrię, lubię też prostotę i monochromatyczność. Wszystko to co moje ulubione upchałam więc do nowej pary, całkiem sporych rozmiarów kolczyków. Wzór wymyślił się na bieżąco, puściłam wodze wyobraźni. Już zapomniałam jak przyjemnie szyje się takie trójkąciki. Tym bardziej miałam do tego prawo, iż poszerzając ostatnio moje horyzonty, przez co rozumieć należy znajomość kolorów, doznałam styczności z żywymi, letnimi barwami.

Wracając do bohaterów dzisiejszego posta, mam tylko cichą nadzieję, że zbyt prędko ich nie zgubię, nie zapadną się pod ziemię, ani nie porwą ich kosmici, bo aż nadto często mi się to zdarza w przypadku kolczyków (no, może do tego szacownego grona zaliczmy jeszcze gumki do włosów i będzie komplet). 

Zatem, o kolczyki, nie zapodziejcie się nigdzie, na mych uszach wytrwale wiście!



TOHO Cube 1,5mm Opaque Jet, Silver-Lined Gray

Uściski,
S.

8 komentarzy:

  1. Ładne i oryginalne, obserwuję i zapraszam do siebie http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, bardzo fajny wzór i motyw :) Uwielbiam taką monochromatyczność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszły z takim prostym wzorkiem wewnątrz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kształtem i kolorem, do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń