środa, 5 listopada 2014

TopGear'owa skrzynia

Na wstępie wielkie dzięki za Wasze pozytywne opinie dotyczące moich planów założenia nowego bloga. Padło na tym, że jeśli tylko nie zabraknie motywacji i czasu, to takie kolejne miejsce w sieci powstanie, jednak muszę to spokojnie obmyślić, by było całkiem wyjątkowe.

Dziś mam dla Was coś nietypowego. Co prawda widzieliście już skrzynki na wino w moim wykonaniu, jednak tym razem zamówienie było nieco inne niż zazwyczaj. Skrzynkę wykonałam na zlecenie pewnej przemiłej Pani, której to mąż, będący fanem TOP GEAR, obchodził właśnie swoje urodziny. Grafiki wybrane wśród setek innych w internecie, odpowiednio obrobiłam i przetransferowałam je na nitro. Niestety zamówienie było realizowane w błyskawicznym tempie i nie starczyło czasu na dobre zdjęcia. Zdążyłam jednak pstryknąć kilka fotek przed wyjazdem do pracy....... po 6 rano. Jest więc jak jest ;)




Uściski,
S.

1 komentarz:

  1. Pomysłowa skrzynka :) Zdjęcia o 6 rano to hardkor :)))

    OdpowiedzUsuń