wtorek, 30 grudnia 2014

Świąteczna klasyka

Święta minęły tak szybko, że to prawie niemożliwe! Nie narzekam co prawda na brak wolnych dni, bo jeszcze kilka takich mi łaskawie pozostało, ale świadomość mijającego tak błyskawicznie czasu, jest nieco przerażająca. Przed nami jednak Sylwester, a ja, sprytnie korzystając z realizacji pozycji z mojej listy spraw do zamknięcia w starym roku, loguję się i przychodzę z nowym postem. 

Robię to też póki nastrój świąteczny jeszcze całkowicie nie wygasł, bo z pewnością wciąż u większości z Was stoi choinka, świecą się lampki w oknie lub na balkonie, no i pewnie też spoglądacie na ten magiczny biały puch za oknem...(nie wiem jak u Was, ale u mnie jest go całkiem sporo).

Pokazuję dziś więc świąteczny komplet, który pojawił się w tym roku pod którąś z pięknie ozdobionych choinek w moim mieście. Bransoletka + kolczyki z Rivoli Svarowskiego, które już kiedyś robiłam, to moja tegoroczna propozycja na prezent idealny dla Czyjejś mamy. A piszę idealny, bo przecież wiadomym jest "wszem i wobec i każdemu z osobna", iż uwielbiam srebrzystości, czernie i szarości. Tym razem zadbałam też o odpowiednią otoczkę, w dosłownym tego słowa znaczeniu, bo świąteczne opakowanie także wyszło w całości spod moich rąk, a i świetnie sprawdziło się w roli zdjęciowego tła. 

Tak, to ostatni post w tym roku... Hmm, dziwne uczucie. Zamelduję się tu jednak 1 stycznia, z małym podsumowaniem 2014 roku i z przepełnionymi pozytywną energią noworocznymi życzeniami. A tymczasem, życzę Wszystkim szampańskiej zabawy sylwestrowej i jak najsubtelniejszych efektów tejże zabawy w Nowy Rok! 

A tak BTW, serdeczne dzięki, że jesteście tu kolejny rok!



TOHO Round 11/0 Opaque Jet, Silver-Lined Crystal, Silver-Lined Lt Gray, Dagger Beads Opaque Jet 10x3mm

TOHO Round 11/0 Silver-Lined Crystal, 15/0 Opaque Jet, Rivoli Swarovski 12mm Black Diamond F

Sylwestrowe uściski,
S.

2 komentarze:

  1. Śliczny i elegancki komplet, sama klasyka :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Sylwestrowy komplecik, kolorystyka bardzo Twoja :)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń