czwartek, 1 stycznia 2015

Happy New Year!

Witajcie w Nowym Roku!

Tak jak obiecałam, przychodzę z życzeniami i małym zdjęciowym podsumowaniem 2014 roku. Na kolażu umieściłam po jednej z prac, z każdego miesiąca. Wybrałam moje ulubione, mam nadzieję, że i wy je polubiliście :) (w zestawieniu nie ma września, który nie doczekał się publikacji postów)

A teraz Kochani, Wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku 2015! Mam nadzieję, że i w tym roku będziecie ze mną!



Dla ciekawskich, odnośniki do postów z zaprezentowaną wyżej biżuterią z danego miesiąca:

Noworoczne uściski,
S.

10 komentarzy:

  1. Super zestawienie, może za rok się skuszę na podobne (jak nie zapomnę) :) Majowe rivolki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to extra :) u Ciebie w takim zestawieniu znajdą się na pewno same cuda! :)

      Usuń
  2. Twórczy był ten rok. Wszystkiego najlepszego w 2015! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Oj twórczy, twórczy, niekoniecznie w dziedzinie samej biżuterii :)

      Usuń
  3. Bardzo piękne zestawienie. Mi podoba się czerwiec i lipiec. Ja tobie również życzę udanego nowego roku. Oby nie był gorszy od poprzedniego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i cieszę się, że "archiwalne" biżutki też się jeszcze podobają :)

      Usuń
  4. Piękne prace, oby i Nowy Rok był tak twórczy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę dokładnie tego samego :)

      Usuń
  5. Piękny dorobek minionego roku ;-) Wszystkiego NAJ w tym obecnym 2015 ! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń