poniedziałek, 26 stycznia 2015

Krosno dobre na wszystko

Podejrzewam, że jeśli czasem, kiedy mam za sobą stresujący dzień, lub moją głowę przepełnia masa poważnych spraw, a humor nie do końca dopisuje, a poprosiłabym wówczas kilkudziesięciu losowo wybranych dziewczyn o radę, co począć i jak żyć, pewnie większość z nich doradziłaby mi porządną drzemkę lub położenie się pod kocem z kubkiem gorącego kakao i oglądanie komedii romantycznych (sic!).

Absolutnie nie potępiam takiego zachowania, natomiast kłóci się ono całkowicie z moją, bądź co bądź, dziwaczną naturą. Nie znoszę bowiem tego typu rozrywek i powiem nawet więcej, wcale nie poczułabym się od nich lepiej. 

Dużo bardziej wolę wyjść z moim psiakiem na długi, piłko- i patykorzucany spacer, ulepić ze znajomymi olbrzymie igloo, gdy jest ciepło pojeździć na rowerze, obejrzeć jakieś ambitniejsze kino "o czymś", otoczyć się oparami kurzu naszego remontowanego mieszkania, a i od niedawna, zagłębić się w tajnikach programowania lub grafiki. Lubię też najzwyczajniej w świecie powymyślać nowe projekty koralikowe i wyprodukować coś nowego (chyba każdy to lubi - no nie!?) ;) Świetnym narzędziem okazuje się być w takim przypadku krosno koralikowe, które pozwala na stosunkowo szybkie stworzenie czegoś ładnego, w zupełnie nowej konfiguracji. I tak oto nerwy rozładowane, zmęczenie jakby mniejsze, a w głowie może nieco więcej luzu. Tak było też w udokumentowanej poniżej sytuacji.

Mówcie co chcecie, ale lubię te moje koraliki! (I podejrzewam nawet, że nie tylko ja tak mam.)





TOHO Round 11/0 Opaque-Frosted Jet, Opaque Jet, Silver-Lined Gray, Metallic Hematite, TOHO Bugle 3mm Metallic Hematite

Uściski,
S.

5 komentarzy:

  1. Wspaniała bransoletka, uwielbiam takie połączenie kolorków bo idealnie do wszystkiego pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko! :) Kurczę, wszyscy wokół jakoś ostatnio kuszą tym krosnem... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za świetny efekt, przykuwa wzrok. Chyba podprowadzę siostrze krosno... ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Na krośnie można cuda wyczarować. Bardzo ładna bransoletka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wymyśliłaś a i realizacja też super. Baardzo mi się podoba Twoja bransa.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń