poniedziałek, 23 lutego 2015

Kobaltowe 2w1

Dziś, zaprezentuję Wam kolejny SylviaMade'owy produkt dwa w jednym, funkcjonalny i atrakcyjny wizualnie zarazem. Bransoletka trzykrotnie okręcana wokół nadgarstka oraz naszyjnik w jednej postaci. Jak już szaleć, to szaleć, więc koralikowe końcówki (oczywiście wyplatane ręcznie) gratis! Wszystko w zawsze pasującym, będącym dla mnie trzecią czernią (zaraz po czerni właściwej i szarości) - kolorze chabrowym.

Muszę przyznać, że wyszła mi z tego niezwykle praktyczna rzecz, bowiem jednego dnia, kiedy brakuje mi czegoś na szyję, przywdziewam sznur jako naszyjnik, a bransoletki na nadgarstku pozostają te co zawsze - ulubione. Drugiego dnia natomiast, kiedy codzienne bransy mi się znudzą, kobaltowy wąż owija się wokół mojego nadgarstka. Nie sposób nie wspomnieć o funkcjonalności owego precioza podczas podróży, której co prawda jeszcze nie miał okazji przeżyć, ale już niebawem sprawdzi się w tej roli na pewno bardzo dobrze.

Jego forma może nie jest wybitnie zachwycająca i skomplikowana, żeby nie rzec, iż jest całkiem prosta, ale umówmy się - dziś postawmy wyłącznie na praktyczność i powierzchowność w aspekcie czysto estetycznym...







PRECIOSA Rocaille 10/0 Silver-Lined Cobalt, TOHO Round 11/0 Silver-Lined Crystal, 15/0 Opaque Gray

Uściski,
S.

8 komentarzy:

  1. U mnie kobalt też jest na trzecim miejscu, zaraz po czerni i szarości :))) Sznur piękny, praktyczny i funkcjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką funkcjonalność to ja wprost uwielbiam! Piękny naszyjnik, w moim ulubionym kolorze [jednym z kilku]. Własnie z kolorami to mam podobnie jak i u Ciebie. Osobiście wolę raczej, ciemne, stonowane ale lubię niekiedy sobie zaszaleć... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten kolor i przyjemnie mi się go ogląda u innych. Twój sznur bardzo mi się podoba, a te końcówki super do niego pasują!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeden z tych kolorów, który wygląda dobrze, zarówno w bogatych pracach, jak i w takich prostszych:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty ale jaki efektowny ! I TEN kolor !!!! Śliczny ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. piekności,cudności w pieknym kolorze,zapraszam do moich skromnych drzwi pracowni http://pedzlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń