piątek, 27 marca 2015

Test koralików Kheops Par Puca

Jakiś czas temu zostałam wytypowana przez Szufladę do testowania nowych koralików Kheops par Puca. Od sklepu Kadoro otrzymałam dwie paczki koralików w moich ulubionych kolorach - czarnym i srebrnym. 

Pierwsze wrażenie - bardzo starannie wykonane, niewielkie, pięknie błyszczące, równiutkie - same superlatywy! Wątpić w nie zaczęłam dopiero nieco później, szyjąc pierwsze projekty. Okazało się to nieco rozbieżne z moimi wyobrażeniami. Rozbieżność ta wynikała jednak wyłącznie z jednego drobnego szczegółu - układu dziurek. Okazał się on nieco problematyczny i niepozwalający na tworzenie wszystkich konfiguracji, jakie pojawiły się w mojej głowie...

Przyznam się, że pierwszego dnia, trochę zrezygnowana odpuściłam. W planach miałam bowiem geometryczne, długie kolczyki, takie jak lubię najbardziej. Drugi dzień przyniósł natomiast pokłady nowych pomysłów. Pierwszy kolczyk uszył się w błyskawicznym tempie. Zachował planowaną długość i geometryczną formę. Drugi powstał w kolejne popołudnie. Z pozostałych trójkącików doszyłam jeszcze delikatną bransę. 

Ostatecznie muszę stwierdzić, iż początkowe (niewielkie) rozczarowanie spowodowało konieczność kombinacji i ruszenia głową, z czego z kolei wynikły dwa projekty, z których jestem naprawdę zadowolona. Oceniam więc koraliki Kheops Par Puca bardzo wysoko i polecam Wam ich wykorzystanie w Waszych pracach, bo ja na pewno jeszcze nie raz z nich skorzystam!




Kheops par Puca Jet, Kheops par Puca Argentees , TOHO Round 8/0 Opaque-Lustered White, 11/0 Opaque-Listered White, 11/0 Opaque Jet, Fire Polish 4mm Jet, Dagger Beads Jet 10x3mm


Uściski,
S.

5 komentarzy:

  1. Piękny komplet, zwłaszcza kolczyki baaardzo w moim guście :)
    Nie wiem czy dałabym radę okiełznać takie koraliki, ale może w przyszłości się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takich koralikach. Cudownie je wykorzystałaś - wspaniały komplet.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam z nimi problemy ;) nie są to takie łatwe koraliki, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny komplet :) Cudo po prostu cudo :) Gratuluję talentu. Pozdrawiam serdecznie

    >Zapraszam do mnie<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne i oryginalne biżutki, w szczególności te kolczyki mega wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń